HET LAATSTE LEED



Het laatste leed moet geleden worden. Nog één toetsweek en ik heb zomervakantie. Als je je afvraagt waar ik de afgelopen dagen geweest ben dan kan ik je vertellen dat ik m'n tijd vooral in pyjama achter m'n bureau heb doorgebracht. Waar ik eerst blij was dat ik m'n motivatie voor de laatste loodjes nog niet verloren was en een lekker begin maakte met leren, heb ik die motivatie ergens halverwege laten liggen. We kregen een vierdaagsweekend van school om te leren maar nu, op dag vier, wil ik niet meer. Gelukkig begin ik met de moeilijkste toetsen zodat ik die ook maar meteen gehad heb. En gelukkig ga ik sowieso wel over, als ik m'n mentor mag geloven. 

Toen ik gisteravond even in een studiedip zat en m'n concentratie compleet kwijt was belande ik op boohoo,com. Ik ben al een tijdje op zoek naar zonnebrillen want alle brillen die ik heb zijn of verbogen of vallen bijna uit elkaar. Na een paar rondjes boohoo bestelde ik twee zonnebrillen. Als beloning voor de toetsweek waar ik nog niet eens aan begonnen ben. Gelukkig komt m'n bestelling pas over een week binnen, als ik wel klaar ben. Dan is het alsnog een soort beloning. Laten we het strak plannen noemen of vooruit denken. 

Het geen dat me door deze toetsweek sleept zijn de fantastische vooruitzichten. Direct na de toetsweek staan er een paar feestjes, waaronder een hockeytoernooi, gepland en drie weken na de toetsweek ga ik eindelijk naar Amerika! Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik daar ontzettend naar uitkijk. Als m'n vader begint te vertellen over de reis en de dingen die ie gepland heeft raak ik helemaal excited. Na Amerika vertrek ik ook nog een paar dagen naar Renesse met een paar vriendinnen, wat ook een paar heerlijke dagen beloven te worden. En de rest van m'n zomer kom ik ook wel door want er zijn genoeg plannen. The best is yet to come 


Reacties

  1. Heel erg veel succes met je toetsen! Je kan het! <3 En alvast een fijne vakantie gewenst! Ik wil ook naar Amerika, jaloeeers! Liefs, Klaske

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts