VET HAAR OF NIET


Ik bracht weer eens een bezoekje aan de kapper. Ik ben daar altijd behoorlijk laks in. Ik weet dat er genoeg mensen zijn die iedere zes weken de kapper bezoeken, mijn laatste kapperbezoek stond zo'n vijf maanden geleden gepland. Afgelopen vrijdag ging ik dus weer, ik liet lekker voor maar 12,50 mijn haar knippen en liet het dit keer niet bij alleen de punten. Ik besloot dat ik mijn haar toch iets korter wil hebben, ietsjes over m'n schouder vind ik een mooie lengte. Als het langer is wordt het te futloos. Als het korter is kan ik het niet meer vast dragen en dat is echt een must. 

Zullen we even door de vingers zien dat dit helemaal geen goed moment was om m'n haar te fotograferen? Het was hartstikke vet en slap. Maar soms heb je zin om je kop op de foto te zetten, vet haar of niet. Dus dan doen we het gewoon #livingtheyololife

Reacties

Populaire posts