IETS OVER JEZELF


Een van de moeilijkste dingen om te vertellen vind ik 'iets over jezelf'. Want hoe vertel je in het kort wie je bent zonder dat je het standaard lijstje hobby's, familieleden en huisdieren afratelt? Hoe schets je echt een goed beeld van jezelf? Ik dacht er over na en verzamelde een paar niet-zo-standaard feitjes over mezelf. Of je nu wel een volledig beeld van me hebt? Nee, niet echt. Misschien moet je me ook maar gewoon echt leren kennen voor een goed beeld, dit is in elk geval een begin.
Ik ben Fleur en ik luister het liefst commerciƫle muziek, hoe graag ik ook zou willen dat ik een hippe, aparte muzieksmaak had.
Ik ben Fleur en ik heb een telefoonhoesjes fetisj.
Ik ben Fleur en ik word heel gelukkig van Instagram en alles er omheen . 
Ik ben Fleur en ik vind mezelf grappiger dan ik zou moeten doen.
Ik ben Fleur en ik zou willen dat ik meer tijd om toneel te spelen.
Ik ben Fleur en ik ben heel erg blij met mijn kamer hoe ie er nu uitziet. Het is precies hoe ik het hebben wil en ik word altijd heel gelukkig als ik rond kijk.
Ik ben Fleur en ik kan dingen nog maanden opnieuw afspelen en herbeleven in mijn hoofd en daarbij teveel nadenken over wat er is gezegd en gezegd zou moeten zijn. 
Ik ben Fleur en ik twitter nog steeds.
Ik ben Fleur en ik heb nooit ruimte op mijn telefoon en dat is niet handig als je altijd overal foto's van wilt maken. 
Ik ben Fleur en ik lach zoveel ik kan.
Ik ben Fleur en ik weet niet wat ik na m'n VWO wil doen en soms maakt dat me een beetje bang.
Ik ben Fleur en ik zou willen dat ik het me lukte om consequenter te bloggen.
Ik ben Fleur en ik zou willen dat ik weet waar ik precies heen wil met mijn blog.
Ik ben Fleur en ik heb nooit geld omdat ik het altijd meteen uitgeef.
Ik ben Fleur en ik werk soms lekkerder in m'n eentje dan in een groep. 
Ik ben Fleur en ik onthoud songteksten heel snel.
Ik ben Fleur en ik zing zo'n 4 keer op een dag 'We're all in this together'.
Ik ben Fleur en ik hecht veel waarde aan vriendschap.
Ik ben Fleur en ik ben niet goed in gezond eten.
Ik ben Fleur en ik kan makkelijk lange periodes mezelf vermaken.
Ik ben Fleur en ik houd van knuffelen. 
Ik ben Fleur en ik maak graag foto's van de lucht. 
Ik ben Fleur en ik ben awkward met kinderen.
Ik ben Fleur en ik ben slecht in mensen advies geven als ze er doorheen zitten.
Ik ben Fleur en ik vind dit lijstje wel lang genoeg.
Ik ben Fleur en ik zeg: groetjes. 


Reacties

Populaire posts