DE ZOMERGARDEROBE

Ik heb dus geshopt, Veerle had dringend zomerkleding nodig omdat ze in de meivakantie al de zon op gaat zoeken en ik vond het natuurlijk niet erg om ook alvast wat aan m'n zomer garderobe te doen. Uiteindelijk kwam ik, naast kleding, ook nog met schoenen thuis wat niet helemaal de bedoeling was maar 'wie de schoen past, rekent hem af' zegt mijn moeder altijd en wie ben ik om niet naar haar te luisteren? 
We begonnen bij de H&M, in Rotterdam is de grootste H&M van Europa te vinden en daar maakten we dan ook dankbaar gebruik van. We maakten een rondje door de winkel, zorgden ervoor dat we elk hoekje van de winkel meenamen, en kwamen met veel te veel items bij de pashokjes aan. Ik paste zeven items maar kocht uiteindelijk alleen deze kimono. Deze stond vorig jaar ook al op mijn wishlist en nu ie voor nog maar 15 euro verkocht werd moest ik 'm wel mee nemen, 

Bij de Bershka kocht ik dit blouseje, hij is super luchtig en daarom perfect voor de zomer. Deze kostte 20 euro. 

Ook kocht ik een gestreepte shirtjurk bij de Pull & Bear. Ik had al een tijdje een oogje op shirtjurkjes, zo lekker nonchalant. Dit gestreepte model was echt precies wat ik in gedachten had en ging dus mee naar huis. 


En dan als laatste mijn nieuwe schoenen. De schoenen die ik eerder besteld had bleken pas midden juni binnen te komen, tegen die tijd is de zomer zo ongeveer al afgelopen dus annuleerde ik de schoenen. In de stad deed ik opnieuw een poging tot het vinden van witte adidasjes in mijn maat. En de wonderen zijn de wereld nog niet uit want bij Coach vond ik de donkerblauwe Stan Smith, waar ik ook al een oogje op had, in mijn maat. Je begrijpt dat ik niet lang twijfelde om ze mee naar huis te nemen, die dingen zijn ov-e-ral uitverkocht. Nu ben ik een gelukkig mens dat elke vijf minuten even tevreden naar beneden kijkt, ze zijn nog zo wit. 

Nu ben ik klaar voor de zomer, al denk ik daar over een paar weken waarschijnlijk alweer anders over. 

Ps. Zien jullie ook een soort kleurthema in mijn aankopen, donkerblauw is mijn ding. 

Reacties

Populaire posts