TIJD VOOR EEN SHOPDATE









Toetsweek was over, voorbij, beëindigd. En dat betekend maar één ding, of eigenlijk een heleboel, namelijk: het leven is weer mooi, ik draag weer fatsoenlijke outfits, het is weekend en bovenal: het was tijd voor een shopdate. Want dat is wat we het afgelopen jaar na ongeveer elke toetsweek deden, Rotterdam induiken . In het originele plan zou ik met Veerle én Julia de stad in gaan maar plannen zijn er om niet gevolgd te worden dus lag Julia helaas ziek in bed. Gelukkig verliep de shopsessie ook best goed met alleen Veerle. We deden een rondje H&M en kwamen met 10 items bij de pashokjes aan (en dat zijn er dus drie boven het maximum aantal waarmee je een hokje in mag), we begluurden een hele leuke Hollister medewerker en we kwijlden over schoenen. Shoppen maakt hongerig (of eigenlijk was ik al de hele ochtend hongerig) en dus hielden we pauze bij Happy Italy waar we ons volstouwden met pasta en pizza. Na nog meer winkels hielden we nog een pauze voor een terrasje in de zon die zich heel af en toe even liet zien,

Natuurlijk ging ik niet met legen handen naar huis maar dat is een verhaal voor een andere blogpost (zieke cliffhanger). Ik kan wel alvast verklappen dat ik schoenen heb gevonden, eindelijk. (Als je me nou gewoon op Instagram volgt kan je die schoenen allang bewondern @FashionFleur1 #shamelessselfpromotion.)

Reacties

Populaire posts