EVEN EEN BABBELTJE




Random lijstje met dingen waar ik over wil praten in 3, 2, 1:

-Anna Nooshin is mijn nieuwe girlcrush. Ik volg d'r al een tijdje op Instagram maar sinds ze YouTube video's maakt ben ik helemaal om, wat een heerlijk mens. Ze is alweer zo'n fantastische powervrouw die naast een succesvolle blog en YouTube kanaal ook een boek op haar naam mag zetten. Dat boek heb ik nog niet in huis, daar is onze relatie te pril voor, maar ik ben zeker wel benieuwd. Ik voorspel een aantal maanden van obsessief Anna volg gedrag. 

-Ik schreef eerder al hoe blij ik wordt van de muziek van Shawn Mendes, ik ben inmiddels het gelukkigste meisje op aarde want z'n complete album staat op Spotify. Je kan wel raden waar ik de komende weken veel naar ga luisteren. Favorieten nummers tot nu toe zijn Bring it back en Air, die staan dan ook alvast in mijn mei-playlist samen met muziekjes van Jack and the weaterherman en wat top 40 hitjes.

-Morgen is het koningsdag, dat zal je vast niet ontgaan zijn. Ik heb leuke plannen. De koning komt naar m'n hometown en dat vraagt natuurlijk om een feestje. Met een groep vrienden ga ik, lekker fout, een dansje wagen op DanceTour. Misschien duiken we daarna nog de stad in want er zijn meer feestjes gaande en ik verwacht eigenlijk dat je je door heel Dordt wel kan vermaken. Om de een of andere reden ben ik nog helemaal niet voorbereid op dit feestje. Ik heb nog geen outfit, weet niet wie er blijven slapen, weet niet wat we nou precies gaan doen. En dat terwijl ik dit soort dingen normaal gesproken altijd al lang van te voren gepland heb.

-Ik schreef een stukje over iets te gelukkig zijn, over je nergens druk over maken en of dat niet de verkeerde kant op kan slaan. Hester schreef een stukje wat daar precies op aansloot en wat precies verwoorde hoe ik me voel. Laid back, dat is het juiste woord. Hester is heel goed in gedachten verwoorden, dat blijkt maar weer. 

-Ik heb m'n twee weken vakantie ingeluid met vooral heel veel in bed liggen. Ik spendeerde vrijdagavond in bed met series, zelfde verhaal voor zaterdagochtend en zaterdagavond. Terwijl mijn weekenden normaal gesproken vol staan met werk, hockey en dates met vrienden was dat dit keer helemaal niet het geval. Ik verpestte op zaterdagmiddag een hockeywedstrijd en dook daarna gewoon weer m'n bed in. Ook weleens prima. De rest van de vakantie zal iets minder rustig zijn, er staan leuke dingen op de planning. 

Reacties

Populaire posts