NOTE TO SELF



De mooiste tijd van het jaar is weer aangebroken, het moment waarop iedereen zijn talenten en kennis die ie de afgelopen weken heeft opgedaan mag uiten, het is heus, het is weer toetsweek. Drie hoeraatjes. In de toetsweek leer ik naast scheikunde, wiskunde, godsdienst, natuurkunde en Engels ook een heleboel over mezelf. Dingen die handig zijn om te weten en die ik eigenlijk ook zou moeten onthouden. Daarom bij deze, Note To Self:
-Schoenen kijken werkt je productiviteit echt ontzettend tegen Fleur, het is niet 'heel even kijken', je weet zelf ook dat uitloopt op uren lang twaalf verschillende sites bezoeken en dan toch geen schoenen kopen. 
-Zelfde geldt voor YouTube video's, maar één video kijken bestaat niet, dat worden er toch wel 4. 
-Er gaat altijd meer tijd in wiskunde zitten dan je had gepland, hou daar nou eens rekening mee.
-Natuurkunde leert zichzelf niet, stop met uitstellen.
-Je bent echt 12 keer productiever als je je tussenuren in de mediatheek door brengt in plaats van de zitkuil.
-Luister niet naar muziek waarvan je de lyrics kent want dan verandert leren in een karaoke festijn en daarmee haal je vwo 5 niet.
-Je kan nog zo hard roepen dat je bij thuiskomst meteen gaat leren, it's aint gonna happen.  
-Die vuile vaat brengt zichzelf niet naar beneden. 
-Ja, je kan elk woord van Ed Sheerans album meezingen, dat heb je nu wel bewezen.
-NOOIT FACEBOOK OPENEN TIJDENS HET LEREN, NOOIT. 

Dat schoenen kijken leverde uiteindelijk trouwens wel wat op, ik vond een paar Adidas Superstars in mijn maat (!!!) dat is een klein wonder want het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat 40% van je vrouwelijke medescholieren een paar Superstars aan haar voeten heeft. Aan de ene kant hield dat me tegen om ze te kopen aan de andere kant vind ik het echt heerlijke schoenen die niet voor niets zo populair zijn, ik wil ze gewoon hebben. Gelukkig ben ik niet compleet mainstream want ik heb de Superstars niet met zwarte maar met, jawel, blauwe strepen besteld, nog drie hoeraatjes aub. Nu hopen dat ze ook daadwerkelijk aankomen en ik niet in mijn enthousiasme geld heb gedoneerd aan een crappy site (ik rende letterlijk gillend, met m'n laptop de trap af om mijn moeder te informeren over het wonder). 

En verder heb ik zin in alles wat na de toetsweek komt, er staat erg veel leuks gepland. Ik noem een Grote Avond, Anne de musical, hockeytoernooi, meivakantie, stage en her en daar een paar dagen vrij. Doe mij dat maar.  

Groetjes. 

Reacties

Populaire posts