FASHIONFLEUR1 IS LEVENSGENIETER







Het was zondag, jongens jongens, wát een weer. Op deze zonnige zondag speelde ik met mijn camera (naast ikzelf staan mijn cactussen ook graag model) en besloot ik uiteindelijk nog een keer naar buiten te gaan om wat extra zonnestraaltjes mee te pakken (of eigenlijk was ik mijn portemonnee vergeten bij Thirza dus moest ik wel naar haar fietsen om hem op te halen en besloot ik om dan meteen een rondje park mee te pakken). Bij gebrek aan gezelschap liep ik in mijn eentje een rondje door het park (met mijn camera, dat wel). Ik weet niet of dat er heel triest uit heeft gezien of dat ik juist die ekte levensgenieter leek, ik genoot er zelf in elk geval van. Het park was alleen niet zo vreselijk fotogeniek als ik gehoopt had dus veel werd er niet geklikt. Ik kom deze zomer zeker nog eens terug voor een grote picknick aan het water en dan zorg ik wel voor mijn eigen fotogenieke picknickmand. 

Ik kocht deze week blush + blush kwast want mijn moeder vind dat altijd o zo leuk bij me staan als ik het een keer leen van m'n zus en ik vond dat ze wel gelijk had. Ik ben helemaal niet zoveel bezig met make-up (kom niet veel verder dan m'n basic concealer-mascara look elke ochtend) dus sleepte ik Julia en Veerle mee naar de Kruidvat. Daar kreeg ik deskundig kleuradvies van Julia en niet veel later liep ik met een essence blush de winkel uit. Vervolgens scoorden we bij HEMA een blush kwast, raakten we afgeleid door de koopjesbak, kochten we een bellenblaaszwaard en de rest is geschiedenis. En nu ben ik elke ochtend super fab met een beetje kleur op m'n wangen, want dat is hoe die dingen gaan. 

Oh! Ik vergeet het elke keer even maar toen ik vanmiddag mijn agenda opensloeg kon ik er niet om heen, het concert van The script komt super dichtbij! Over twee weken vind het concert al plaats. Ik heb hun nieuwste album een paar maanden terug zo vaak geluisterd dat ik het nu liever niet meer doe, je ziet het: ik zit diep in de voorbereidingen. We gaan met een groep van zeven personen en hebben kaarten op drie verschillende plekken, hoe we dat aan gaan pakken weten we zelf ook nog niet, zoals ik zal zei: ik zit diep in de voorbereidingen. Genieten ga ik in elk geval, het wordt mijn eerste concert, much excitement. 


Reacties

Populaire posts