IETS FASHION-GERELATEERDS

Geloof het of niet maar zelfs FF1 zit weleens in een kledingdip, of eigenlijk verkeer ik de laatste maanden in een soort kledingdipoceaan waar ik moeilijk uit kom. Dat ligt vooral aan luiheid, ik trek liever jeans aan dan een rok, en een tekort aan geld want ik heb echt wel smaak maar gewoon geen geld om het te financieren (herkenbaar or nah?). Tóch legde ik een week lang mijn outfits vast want zo rebels ben ik wel #livingontheedge. Lekker in de spiegel, lekker moeilijk in je camera kijken (ik kan niet knipogen), lekker gehaast. 
Maandag- Dinsdag
Maandag was een van die uitzonderlijke dagen dat ik mezelf wel zover kreeg een rok aan te trekken. Wat je wel moet weten is dat hier een week mentale voorbereiding aan vooraf gaat, deze outfit stond echt al vijf dagen op de planning. Ik droeg mijn grijze kokerrok van Primark met cropped trui van Zara waarvan ik baal dat ie cropped is. Ik heb geen croptops figuur dus ik kan dit kreng alleen aan met highwaisted items en die zijn niet zo overvloedig in mijn kast. 

Dinsdag droeg ik een outfit die vorig jaar rond deze tijd een van mijn favorieten was, dit blousje van River Island heb ik met heel veel liefde gedragen en is nog steeds favoriet, zeker in contrast met m'n leren jasje en zwarte broek en knaloranje rosheruns die er lekker bij afsteken. Ik houd er wel van. 

Woensdag- Vrijdag
De outfit van woensdag is een mooi voorbeeld van mijn kledingdip, een super simpele outfit. Gelukkig is mijn 'Keep it sassy' trui op zichzelf al een statement dus veel meer dan Zara jeans en Nikes had ik niet nodig. Toch trek ik liever iets aan waar wat meer over na is gedacht en wat spannender is. 

Huh, geen outfit van donderdag? Nope, donderdagmiddag regende ik zo nat dat ik bij thuiskomst meteen mijn outfit inwisselde voor jogginsbroek en trui (en eigenlijk leek mijn donderdagoutfit heel erg op die van vrijdag dus het komt wel mooi uit zo). Mijn outfit van vrijdag is misschien wel mijn favoriet van de week terwijl ik het in lichte haast bij elkaar heb geraapt. Misschien is het daarom wel mijn favoriet, er is niet te lang over nagedacht en daardoor een combi die ik niet zo snel zou maken. Ik draag in elk geval mijn veel te grote, veel te zachte vest van Costes, mannenshirt van Primark en ripped jeans van Levi's. 

Vrijdagavond
Ha, bonus. Vrijdagavond gingen we uiteten om de negentiende verjaardag van mijn zus te vieren. Ik nam een douche en switchte naar deze outfit. Deze blouse van Zara is een van mijn beste aankopen het afgelopen jaar. Ik trek 'm standaard aan als ik het even niet weet en hij is eigenlijk altijd goed. Casual maar tegelijkertijd nog best gekleed. Dit keer combineerde ik 'm met zwarte booties met hak van van Haren die ik alleen draag als ik niet veel hoef te lopen want these shoes are not made for dancing. 

Tot zover een week in FashionFleurs kledingkast, ik denk dat ik het vaker ga doen. Geeft wel een mooi overzichtje zo. Zoals je ziet heb ik dus niet echt een duidelijke stijl, ik trek aan en ik koop waar ik zin in heb en vaak is dat lekker simpel. 

Reacties

Populaire posts