FEB YOU WERE FAB


Om een onbekende reden pakken mijn zelfportretten altijd uit in vrij duistere shots waarop het lijkt alsof ik in een vreselijke winterdip zit of worstel met een lastig levensvraag, schijn bedriegt want dat doe ik niet, Ik ben een stuk vrolijker dan het op deze foto's lijkt. 

Deze post schrijf ik als een klein eerbetoon aan februari want die 28 dagen zijn weer voorbij gevlogen. Februari was de eerste maand waarvoor ik een aparte playlist maakte in mijn spotify. Alle hippe bloggers doen dat, voor iedere maand een aparte playlist maken zodat je een mooi lijstje muziekherinneringen hebt, en dus besloot ik me er ook maar eens aan te wagen. Het is me goed bevallen, al mijn favoriete nummers van het moment staan er in en ik heb zeker het idee dat dit lijstje kenmerkend is geworden voor mijn februari 2015. Maar ik zal hier niet te lang over uitweiden omdat schrijven over muziek een beetje tegen mijn principes in gaat, muziek moet je luisteren niet lezen. 

What else happened in February? Heel kenmerkend is natuurlijk valentijnsdag wat voor mijn gevoel gisteren was maar toch echt al twee weken geleden is. Ik vierde misschien wel de leukste valentijnsdag ooit dit jaar (daar kon je hier al over lezen) en realiseerde me weer eens dat vriendinnen soms alles zijn wat je nodig hebt en dat mijn vriendinnen toch wel echt heel erg leuk zijn. Ook kwam er iets wat leek op een toetsweek voorbij in februari. Ik mocht dan matig tot niet gemotiveerd zijn, ik heb het er aardig vanaf gebracht, alleen uhm natuurkunde, dat blijft een aandachtspuntje. Februari werd afgesloten met een ontzettend gezellige wintersport waarbij ik iets nieuws probeerde. Het snowboarden is met ontzettend goed bevallen en dat bewijst maar weer dat uit je comfortzone niet erg is. Ik schreef eerder al over mijn avonturendrang en ik merk dat ik steeds vaker besluit dingen te doen die ik normaal gesproken niet zo snel zou doen en het maakt me gelukkig. Leuke, gekke, nieuwe dingen doen zorgt voor een frisse wind in je leven en houd je ver weg van de 'dagelijkse sleur'. 

I'm ready to kick some ass in Maart. Ik word ontzettend vrolijk van de beginnende voorjaarszon die de afgelopen dagen even om de hoek kwam kijken en ik heb na de voorjaarsvakantie echt het gevoel met een schone lei te beginnen. Het begin van een nieuwe week, het begin van het voorjaar en niet geheel onbelangrijk het begin van de tweede helft van het veldseizoen op de hockeyclub. De leukste helft want nu gaan we wedstrijden in het zonnetje spelen en officieel ergens onderaan de poule stranden en ach, ik vind het niet eens erg. 

Feb, you were fab.
March, you better make it a good one. 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts