EEN ECHTE SCHOTSE RUIT


Lijstje met leuke dingen: 
-Mijn ouders gingen naar Schotland en kochten een grote rode sjaal met een echte Schotse ruit voor me. Ik wikkelde het ding om m'n nek en probeerde op die manier mijn keelpijn de baas te worden, dat hij een klein beetje kriebelt zien we door de vingers want hallo, we hebben het hier over een echte Schotse ruit. 
-Ik ging naar de Primark en kocht een telefoonhoesje wat een beetje op een sterrenhemel lijkt. Ik liet hem zien aan Thirza en Lotte en kreeg meteen de opdracht om er nog twee te halen, dat doe ik natuurlijk met liefde want matchende telefoonhoesjes zijn toch wel belangrijk onderdeel van mijn squadgoals, dûh. 

Lijstje met minder leuke dingen: 
-Ik had een technisch ontwerpen dag en moet nu een gorillaverblijf in elkaar zetten (een maquette) en presenteren in m'n toetsweek. Gorilla's hebben meer eisen dan je verwacht. Ik houd niet van gorilla's.
-Ik maakte ook voor de maand maart een afspeellijst op Spotify maar ben nog steeds niet tevreden. Maart heeft weinig fijne muziek, kom op maart. 
-Ik speelde twee hockeywedstrijden en verloor ze allebei met 6-0, en het maakt me niet eens zoveel uit. Die blauwe plekken op m'n knieën daar in tegen maken me wel uit en de kou, die was ook niet leuk. 
-De Sundae's zijn weer euroknallers bij de McDonalds, dat betekent dat ik er weer veel te veel ga eten.  

Tot zover mijn leven. 


Reacties

Populaire posts