ZONDAGRUST






Het was zomaar een ideetje: 'zullen we zondag naar het strand gaan?'. Op vrijdagavond had m'n moeder het zo vaak geopperd dat ik er echt zin in begon te krijgen en ik m'n ouders er op vast pinde dat we zondag over het strand zouden gaan wandelen. Het had iets mega kneuterigs; met je ouders op zondagmiddag over het strand wandelen en broodjes kroket eten als lunch maar het leven van een enigthuiswonend kind is nou eenmaal niet veel glamourouser dan dit. En ik vond het heerlijk. Het weer was misschien iets minder mooi dan verwacht toch was het geen vervelende temperatuur. Ik heb me prima vermaakt met het zeehonden spotten en praten over de wintersport plannen. Bovendien zijn mijn ouders hele fijne mensen waar ik net zoveel mee lach als m'n vrienden. Het was de perfecte zondag activiteit. Met dutjes en worship in de auto en thuis afsluiten met de pasta carbonara van m'n vader, en dat is echt de allerlekkerste. 

Reacties

Populaire posts