LEKKER DRUK MAAR WEL HEEL LEUK



Ik kreeg een beetje op m'n donder van Vincent, en van Vera en van Veerle (Ja, ik heb alleen maar vrienden wiens naam met een V begint). Ik kreeg een beetje op m'n donder omdat er in negen dagen maar twee artikelen online waren gekomen. Oeps. Ze hebben gelijk. En omdat ik weet dat ik de komende dagen ook weinig tijd heb om een artikeltje te tikken doe ik het nu. Maar bereid je alvast voor op de volgende radiostilte, want die komt er aan. 

Ik wilde het even hebben over het komende weekend. Want dat begint morgenmiddag al. En het zit stampvol. Woensdagavond ga ik op kamp, ik heb een hekel aan kamp. Ik houd niet van diep in de nacht spellen spelen, ik wil gewoon slapen. Ik houd niet van natte kleding, ik houd niet van te weinig douches, ik houd niet van spookverhalen. Ik ben gewoon geen kamp mens. Fun fact: ik ga maar één nacht mee op kamp. Ik kon eigenlijk helemaal niet mee omdat ik zaterdag moet hockeyen maar er was een mogelijkheid om donderdagavond weer naar huis te rijden. En ook ik ben de beroerdste niet, dan ga ik wel mee. Ik weet dat het uiteindelijk ook allemaal niet zo erg is en vooral heel gezellig. Één nacht kan ik wel overleven. Ik ben vanmiddag maar alvast begonnen met inpakken, oude schoenen en vormloze truien liggen klaar. 

Kamp dus tot donderdagavond. Dan mag ik vrijdagochtend om 10 uur weer op de werkvloer verschijnen voor een halve dag werken. Vrijdagavond ben ik te vinden op het feestje van Hester. Zaterdag staat er dus een hockeywedstrijd op de planning, zaterdagavond is het weer sleepovertijd met Veerle en Julia. Daarmee lig ik waarschijnlijk tot zondagmiddag 1 uur in bed en dan is m'n weekend zo ongeveer weer voorbij. Lekker druk maar wel heel leuk. 

Ik wilde even zeggen dat ik nog steeds happy in love ben met m'n tuinpak en er openlijk voor uit kom. De afgelopen twee weken is ie welgeteld zes keer op m'n Instagram voorbij gekomen. Nou dan heb je het echt gemaakt als kledingstuk, geloof me. M'n moeder vraagt elke dag of ik de ware al heb ontmoet als ik m'n tuinpak draag, want zij ontmoette de ware wel in een tuinpak. Tot nu toe nog geen succes maar ik wacht geduldig af. Er ligt nog een hele zomer voor ons (m'n tuinpak en ik). 

Ik wilde even zeggen dat ik een heel erg lekker luchtje heb gekocht bij de ZARA. Of eigenlijk gekregen, van moederlief (wat een vreselijk woord, sorry). Ik wist het niet maar ZARA blijkt een ontzettend breed assortiment aan parfum te hebben en het is ook nog eens lekker goedkoop. Dit luchtje was maar 10 euro en ik vond het wel tijd voor een eigen geur. Ik vind het zo heerlijk als mensen een signature luchtje hebben waardoor je ze als het ware aan kan komen ruiken. 

Ik wilde even zeggen dat we een boek moeten lezen voor Engels. Lord of the flies, voor de geïnteresseerden. Meestal lees ik de boeken voor Engels niet, of niet echt. Maar dat was ook te zien in m'n boektoetsresultaten. Ik besloot dus om deze wel te lezen maar help. Ik kom er niet door heen. Ik ben al twee keer in slaap gevallen tijdens het lezen en het verhaal boeit me niet genoeg om m'n best te doen om het ding uit te krijgen. Ik houd van lezen, echt waar, maar dit is niks voor mij. Ik heb al wat spoilers gehoord van klasgenoten dat er kinderen onthoofd worden en bijna iedereen sterft. Iets om naar uit te kijken dus, nah. 

En tot slot wilde ik even zeggen dat ik kneiterlekker ga op het nummer Something about you van Hayden James. Zoek het even op, geniet ervan, maak er je jam van. Want dat doe ik ook. 

Reacties

Populaire posts