GROETJES VAN M'N TELEFOON





Zoals ik had beloofd volgde er na m'n laatste post een radiostilte maar hier is je meest favoriete blogger weer, met een stukje over d'r weekend want daar schrijft ze het liefst over. Het was een lekker lang vierdaagsweekend en dus is er lekker veel te vertellen.

Dit weekend:
-Ging ik op kamp en ik houd niet van kamp zoals ik eerder al vertelde. Het was dan ook niet zo denderend en ik deed alles onder het motto 'ik ben hier morgen weer weg'. Wel genoot ik van de zon en maakte ik een paar cliché paardebloem-weg-blaas-foto's met Dominique waarop mijn lippen gebotoxt leken. 

-Werkte ik op vrijdag en het was gigantisch druk. Nog nooit eerder heb ik mezelf zo in het zweet staan werken voor een paar broodjes en drankjes. Ik was al het overzicht compleet verloren en heb echt geen moment rust gehad. Maar ik heb liever veel werk dan geen werk dus er was niks te klagen.

-Verwonde ik mezelf drie keer. Eerst door een stukje van m'n duim af te schaven met de kaasschaaf. Vervolgens gooide ik hete thee over m'n hand heen en een dag later klapt er een ballon kapot in m'n oog. Ze noemen me lomp, ik kan me er wel in vinden. 

-Speelde ik een heerlijk potje hockey dat we wel verloren met 3-0 maar het maakt ons team nog zo weinig uit dat we alleen maar lol hadden en dat irriteerde de tegenpartij. En dat is grappig.

-Organiseerde ik een surprise party voor Julia. Zo. Nou kan ik er eindelijk iets over schrijven. Het feestbeest is namelijk een trouwe lezer van m'n blog en dus moest ik het even voor me houden. Het was ontzettend leuk om te doen en hoewel we dachten dat Julia ons allang door had was ze ontzettend verbaasd. Ze wist echt van niks. Naast dat de surprise slaagde was het ook gewoon een heel gezellig feestje en heb ik genoten. Er was appelmoes, er waren veel te veel ballonnen en er was MacDonalds voedsel. Klinkt als een super sweet sixteen toch?

-Sliep ik twee nachten niet voor 4 uur en ik ging er eigenlijk best wel lekker op. Normaal gesproken is m'n ritme compleet in de war na zulke nachten en ben ik de rest van de dag een zombie maar deze dagen kon best wel goed doen alsof ik energie had.

-Reisde ik twee keer naar school. Of eigenlijk naar Veerle die zo dicht bij school woont dat ik dezelfde reis aflegde die ik doordeweeks 10 keer maak. I just can't get enough. 

-Probeerde ik ook nog iets aan school te doen en te leren voor een boektoets waarvan ik het boek weer eens niet had gelezen. In het Engels lezen is nog niet echt m'n ding maar met een Nederlandse samenvatting kwam ik een heel eind en de toets ging nog best goed. Denk ik. De vorige keer dat ik dat dacht had ik een 1,2. Oeps. 

-Kwam mijn moeder aanzetten met een heleboel leuke kinderfoto's en heb ik me verbaasd over hoeveel swag ik had. Ik droeg croptops before it was cool en ik gaf de beste dance perfomances die je ooit hebt gezien.

-Besloot mijn laptop dat ik 'm te lang in de steek had gelaten. Toen ik 'm zondagmiddag opstartte begon ie zoveel herrie te maken dat ik bang was dat ie op zou stijgen en 'm meteen weer uit heb gezet. Om die reden schrijf ik dit artikel nu vanaf m'n telefoon. Werkt prima maar niet ideaal. Ik weet nog niet precies hoe ik m'n laptop tot bedaren ga brengen maar het moet en zal gebeuren want het is m'n beste maat (en dat is best wel triest). 

Groetjes van mij en m'n telefoon. Kus kus. 

Reacties

Populaire posts