THESE SHOES ARE NOT MADE FOR DANCING

Dat je al maanden op zoek bent naar zwarte enkellaarsjes met een hak en ze toevallig tegenkomt in de Van Haren, het gebeurde mij deze week. Ik was dus al een aantal maanden op zoek maar met elk laarsje was wel iets mis, te laag, te nep, te duur, te niet in mijn maat, te lomp. Totdat ik dinsdag toevallig tegen deze laarsjes aanliep in de Van Haren, mooie hoogte, maar 30 euro én in mijn maat. Toen ik ze paste zaten ze meteen goed en dus kocht ik ze zonder lang te twijfelen. Één ding had ik echter onderschat, het lopen erop. Auw. Tuurlijk wist ik dat ze niet zo lekker zouden lopen als mijn Nikes want niks loopt zo lekker als mijn Nikes maar dit was toch wel even het andere uiterste. Niet alleen ging de bal van mijn voet verschrikkelijk pijn doen zoals ik altijd heb als ik hakken draag, ook veroorzaakte het twee blaren op mijn tenen. Aan het eind van de dag was ik bang dat mijn voeten eraf gingen vallen en toen ik met veel moeite over de drempel van mijn huis stapte schopte ik ze meteen uit. These shoes are not made for dancing. Mijn gala schoenen lopen nog beter, al gaat dat ook niet meer zo smooth door de twee blaren die ik aan mijn laarsjes heb overgehouden. Moraal van het verhaal: heel goed inlopen voordat ze made for dancing zijn, au au au. 



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts