SHOPFEESTJE IN ROTTERDAM










Dus volgende week is het kerstgala en de jurkenstres is gelukkig over. We hadden allemaal een jurk maar in een jurk alleen kan je niet aankomen natuurlijk en dus was het tijd om de rest te shoppen. Samen met Julia en Veerle ging ik Rotterdam in, ook om te vieren dat de toetsweek voorbij is (en ik tot nu toe allemaal goede cijfers terug heb). We hadden een enorme waslijst met dingen die gekocht en bekeken moesten worden maar gelukkig is dat grotendeels gelukt. Tussendoor aten we cupcakes bij Ten to Three (zit bij de parkeergarage van de bijenkorf, écht een aanrader) en dronken we thee en cappuccino's. Een uitgebreide shoplog zal er niet komen omdat er vooral ondergoed geshopt is maar ik zal zeker mijn schoenen laten zien want daar ben ik heel erg blij mij (detail is dat mijn voeten niet zo hakbestendig zijn en ik er niet op kan lopen maar dat zijn allemaal dingen die in de magie van de avond verdwijnen) (hoop ik).  Dus stay tuned voor de schoenen en de completed outfit die ook zeker een keer voorbij zal komen. (Ps. ik denk dat ik ga wonen in de nieuwe H&M, ik kan er echt uren rond lopen en puur genieten van de inrichting en mooie lampen). 

Reacties

Populaire posts