MERRY PARIS CHRISTMAS DEEL 1


Straatmuzikanten waarmee je op de foto mocht als je ze geld gaf. 

We lieten ons natekenen door een straatartiest. 
 






Gigantische kerstversiering in La fayette. 
Twee dagen Parijs dus, dat is hoe ik mijn kerstvakantie begon. Het was heerlijk, Parijs is echt een prachtige stad. Het was niet de eerste keer dat ik er was maar ik heb me geen seconde verveelt. Hoe vaker ik steden bezoek hoe meer ik me realiseer dat ik echt een stadsmeisje ben. Mijn hart gaat sneller kloppen van grote steden waar je helemaal in kan verdwijnen en zoveel verschillende dingen kunt zien. Toen we afgelopen zomer op Sardinië twee weken lang geen steden hadden bezocht merkte ik echt dat ik verlangde naar een stad, iets groots, iets druks, ik had er echt behoefte aan. Zelfde verhaal voor Rotterdam, hoe vaker ik door het centrum loop hoe meer ik geniet, ik hou écht van steden. 

Natuurlijk nam ik mijn camera mee naar Parijs en legde alles vast. Ik merk dat ik nog veel moet leren over m'n camera maar merk ook dat heel veel oefenen (tijdens tripjes zoals deze) helpt. Soms moest ik 10 foto's van een broodje maken met steeds andere instellingen tot ik een mooie foto had. Maar op een gegeven moment heb je het trucje door en lukt het in één keer. Oefening baart kunst. 

Reacties

Populaire posts