LIST: WHAT I DID IN 2014



2014 is na vandaag toch echt voorbij en dit is wat ik deed in het afgelopen jaar: 

In 2014 bracht ik 3 weken door op het prachtige Sardinië en werd ik een beetje verliefd op dat eiland. In 2014 richtte mijn moeder een lunchroom op en bleek dat meer werk te zijn van verwacht, maar wat ben ik trots op haar! In 2014 kreeg ik ook mijn eerste baantje, op zaterdagen werk ik in de lunchroom. In 2014 maakte ik vooral aan het begin van het jaar heel veel outfitfoto's, lekker op zelfontspanner in m'n kamer bij gebrek aan een fotograaf. In 2014 speelde ik weer mee in een toneelstuk, ik vind acteren heel leuk maar heb er tegenwoordig helaas niet meer zoveel tijd voor. 2014 was ook het eerste jaar wat ik op mijn nieuwe kamer doorbracht, dat is me prima bevallen. In 2014 kocht ik een spiegelreflexcamera, een hele stap en vooral een hele leuk hobby. In 2014 sprong ik op springschoenen door Rotterdam. In 2014 ging ik op een week op wintersport met mijn beste vriendin wat zorgde voor een van de leukste en drukste weken van mijn leven. In 2014 kocht ik mijn eerste paar Nikes, na lang kwijlend te kijken naar alle mooie paren kocht ik in mei dan eindelijk een paar Rosheruns. In 2014 keek ik in de paar maanden dat ik beschikte over Netflix vooral veel Disney series want ehm, DisneyChannel ontbrak in mijn opvoeding. In 2014 maakte ik een ritje in een ambulance nadat ik van mijn fiets af viel op Sardinië. In 2014 kocht ik kaartjes voor mijn eerste concert, ik ga naar The Script! Ik luisterde dit jaar dan ook vooral naar The Script en een heleboel Ed Sheeran. In 2014 werden we met ons hockeyteam nét geen kampioenen, ondanks dat hebben we een succesvol jaar gehad. In 2014 kocht ik mijn leren jasje en dat is zonder twijfel de beste aankoop van het hele jaar, ik draag het jasje nog steeds meerdere keren per week. In 2014 ging ik 2 dagen naar Parijs. In 2014 bracht ik een weekend door op de campus van mijn zus in Maastricht, dat waren heerlijke dagen. In 2014 maakte ik een heleboel leuke nieuwe vrienden en genoot ik van iedereen. In 2014 sloot ik vwo 3 af en koos ik een vakkenpakket voor de vierde klas. In 2014 genoot ik ontzettend van de vele warme dagen waarin we de pauze's buiten konden doorbrengen en bruine benen konden kweken. In 2014 werd mijn verjaardag gevierd met kaas met kaarsjes, een ontzettend leuk en origineel cadeau. In 2014 overleefde ik mijn eerste toetsweken die toch wel een beetje tegenvielen maar ik gelukkig goed heb kunnen afsluiten. In 2014 begon ik school steeds meer te waarderen. In 2014 experimenteerde ik lekker veel met mijn camera en ging ik samen met mijn moeder op jacht voor mooie plaatjes van de zonsondergang. In 2014 vierde ik voor het eerst oud & nieuw niet met mijn ouders maar met vrienden. 

Zo, das een hele lijst. 

Ik hoop dat jullie ook een leuk en gezond jaar achter de rug hebben en dat jullie een nog beter 2015 in gaan. Happy New Year! 

Reacties

  1. DOE MIJ DIE HAARBAND OOK EVEN! Hij is echt awesome haha. Veel plezier vanavond en een gelukkig 2015, maar volgens mij komt dat wel goed (nu alleen het Spuigat nog even back alive krijgen ahum ahum).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts