THE SECRET IS OUT

Er is iets wat jullie waarschijnlijk niet van mij weten omdat het via het internet nogal moeilijk te ontdekken is. Ik heb een vreselijk handschrift. Ik schrijf als een jongetje (er zitten jongens in mijn klas die mooier schrijver dan ik). Het is bijna gÊenant naast mijn vriendinnen met hun perfecte handschriftjes. Als we een groepsopdracht moeten maken mag ik niet schrijven in het verslag omdat het er dan vreselijk uitziet. Het klink allemaal heel dramatisch maar ik ben er aan gewend en ik vind mijn eigen handschrift dan ook niet echt je-van-het. En misschien zie je het al en probeer je je door deze verzameling willekeurig neergestrooide letters heen te worstelen maar dit artikel is inderdaad geschreven in mijn handschrift, how much fun? Via de site Myscriptfont.com (die ik weer ontdekte via younique.n)l kan je een template downloaden die je vervolgens in moet vullen en daarna in moet scannen waarna je in je eigen handschrift artikeltjes kan gaan zitten typen, jeetje wat leuk. Lekker persoonlijk. Nu zijn jullie nog meer over me te weten gekomen, dit is dus waarom ik nooit de handwriting tagheb gedaan. The secret is out. 

Reacties

Populaire posts