THE FIRST DAYS OF DECEMBER


 

















De eerste dagen van december bracht ik vooral tussen m'n boeken door, 3 december begon m'n toetsweek en er zaten een paar pittige toetsen op me te wachten. Tussen het leren door deed ik m'n best om het decembergevoel een beetje mee te pakken en maakte ik een hoop foto's. Bij wijze van studieontwijkendgedrag maakte ik van grote garen klossen die als decoratie op mijn kamer heb staan een soort mini kerstboom die ontzettend lelijk is met al die kleuren maar ik moest echt even iets ander doen dan leren en het geeft me een kerstgevoel dus ik denk dat ie er nog wel een paar weken staat. 

Woensdag was het bij ons in de straat lichtjesfeest wat betekent dat we allemaal tegelijk de lichtjes in onze voor en achtertuin aansteken en daarna met z'n allen naar binnen vluchten om chocolademelk glühwein te drinken. Ik probeerde een paar foto's te maken maar ik kon de goede instellingen in m'n camera niet vinden (op dat gebied moet ik echt nog veel oefenen) en het was zo koud dat m'n vingers bijna van m'n handen af vielen dat ik maar weinig foto's als resultaat had. Desalniettemin ziet de straat er nu super gezellig uit. 

5 december vierden we natuurlijk sinterklaas, we hadden lootjes getrokken maar niet iedereen kon het laten om nog een paar extra cadeautjes voor elkaar te kopen. Van mijn vader kreeg ik een statief voor m'n camera waar ik super blij mee ben, verder kreeg ik sokken, een onesie (ik ben helemaal om, die dingen zijn heerlijk), handschoenen en natuurlijk een chocoladeletter. Het was een hele gezellige avond die ik ook probeerde vast te leggen met een paar foto's.

Nog twee dagen toetsweek knallen en dan écht genieten van december want er staan een hoop leuke dingen gepland en I'm more than ready. 
Hoe is jullie december tot nu toe?

Reacties

Populaire posts