CREATIEF MET JE CHOCOLADELETTER









5 december, 12 uur 's middags had ik nog geen enkele chocoladeletter gekregen, nog geen 12 uur later had ik er opeens drie. Nou houd ik van chocola, begrijp met niet verkeerd, ik ben er helemaal kapot van dat chocola over 5 jaar schaars is en er zijn middagen dat ik oprecht verlang naar een stukje chocola maar na een halve chocoladeletter had ik er eigenlijk al mijn buik vol van en dus besloot ik om mijn creativiteit in de strijd te gooien. Ik liet mijn moeder aardbeien kopen en smolt m'n letters om vervolgens alles in chocola te dippen, op een stokje te prikken en hard te laten worden in de koelkast. Onder tussen maakte ik ook nog foto's van het hele tafereel omdat gesmolten chocola nou eenmaal schreeuwt om een foto. 

PS.over een paar weken heb ik hier spijt en wens ik dat ik de letters gewoon had bewaard maar iets met zin in een creatieve uitspatting.
PPS, Als extraatje hierboven een 'What's in my fridge winteredition'. 

Reacties

Populaire posts