PACKING FOR PARIS

Over een paar dagen vertrek ik voor twee dagen naar Parijs. Ik ga met mijn gezin om twee dagen de toerist uit te hangen en van de kerstsfeer te genieten. Omdat ik morgen (als jullie het lezen, vanavond) mijn kerstgala heb en daarna geen tijd meer heb, ben ik nu alvast bezig met het inpakken. Ik ga Parijs niet anders doorkruisen dan op mijn Nikes, niks loopt zo fijn. Verder komen al de kleding items, behalve de sjaal, van Zara. De lensdop symbolyseert mijn camera en uiteraard is mijn iPhone onmisbaar. Samen met mijn zus heb ik besloten dat we allebei onze hoed gaan dragen (als ik dan toch de kans krijg om fabulous te zijn grijp ik 'm met beide handen aan). En meer kleding heb ik eigenlijk niet nodig. Ik heb er heel veel zin in. Hoe gaan jullie je kerstvakantie beginnen?

Ps. Ik heb geen hapje genomen van m'n iPhone er is gewoon een stukje van het hoesje afgebroken.


Reacties

Populaire posts