DE POGING TOT EEN OUTFITPOST





 Ik deed een vrij kansloze poging tot het maken van een outfitpost. De foto's met statief waren bewogen of niet scherp en in de spiegel wou mijn camera alleen focussen op de viezigheid op de spiegel, toch wou ik de foto's even met jullie delen want mijn outfit vond ik heel leuk.

De sokken heb ik van mijn zus gekregen voor sinterklaas, ieder jaar kopen wij een kadootje voor elkaar en eigenlijk zijn het altijd sokken haha. Heerlijk lekker dikke sokken in m'n schoenen. Ook kreeg ik van sinterklaas een statief voor m'n camera, yes! Dat maakt fotograferen weer een stuk makkelijker. Vandaag ben ik met twee vriendinnen de stad in geweest, eerst lunchen bij de lunchroom van mijn en Thirza's moeder en daarna opzoek geweest naar nieuwe schoenen, scheenbeschermers en verlate sinterklaascadeau's. Het was een hele gezellige, geslaagde middag. 

Mijn blouse is van ZARA, jasje, rokje en sokken van H&M.

X Fleur

Reacties

  1. Fleeeur! Gewoon je camera op MF zetten en lekker zelf focussen, werkt veel beter als je spiegel vies is :P Ik was gisteren ook in de stad trouwens haha but didn't spot ya. Heb je je trouwens opgegeven voor de GA-audities?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts