SHOPLOG: PARIJS EN DEN BOSCH

Zoals jullie al konden zien begon ik mijn vakantie met twee dagen Parijs, vlak daarna heb ik ook nog een middag geshopt in Den Bosch. Ik wou jullie graag mijn gekochte spulletjes laten zien omdat ik er erg blij mee ben. 
Zo koop je een half jaar geen schoenen, zo koop je drie paar in twee weken. Dit paar kocht ik in een klein schoenenwinkeltje in Parijs. Eigenlijk waren we op zoek voor mijn broer maar omdat je 50% korting kreeg als je twee paar kocht mocht ik ook een paar uitzoeken. Ik ging voor deze schattige oxford achtige schoentjes. A woman can never have to many shoes, right? In Den Bosch kocht ik de sokken erbij. Ik had leuke sokken nodig die er boven uit kunnen steken anders is het zo'n raar gezicht. De sokken komen van H&M. 

Bij ZARA kocht ik dit losse grijze shirt met 'friday creature' op de borst geborduurd, deze kostte 17 euro. De zwarte riem is van H&M en had ik echt nodig, ik heb namelijk geen riemen! Tijd voor een nieuwe dus, deze kostte 10 euro. 

De trui links had ik al een paar keer eerder zien hangen bij H&M en nu ik hem voor de derde keer tegenkwam en eigenlijk wel heel leuk vond heb ik 'm meegenomen, hij was in de sale van 40 naar 20 euro. Het rechter shirt is van SuperDry en was ook in de uitverkoop, hij ging van 35 naar 25 euro en is superzacht. 

Als laatste kocht ik nog twee broeken, de jeans is van Topshop en kocht ik bij La Fayette in Parijs, ik heb veel goeds gehoord over de Topshop broeken en 50 euro voor een spijkerbroek vind ik niet duur. De jogginsbroek komt van de NewYorker. Ik koop daar nooit kleding maar wist wel dat ze fijne sportbroeken verkopen. Deze was maar 10 euro en is ook lekker zacht.

Heb jij nog sale aankopen gedaan? 

Reacties

  1. Leuke aankopen! Je schoenen zijn echt mooi, lijkt me ook erg leuk met die sokken! X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts