MEGA GROOT EN ZACHT

Hallo, ja, ben ik weer. De reden van m'n afwezigheid was de toetsweek. Ik zal jullie dit keer niet vervelen met verhalen over uren leren, een korte concentratieboog, toetsweektranen en cijfers. In plaats daarvan hier een korte samenvatting: Het was een hele bevalling maar we leven nog. 
Omdat de toetsweek pas op 4 december afgelopen was had ik nog niet echt de kans gehad om enige voorbereidingen te treffen voor pakjesavond. Dat zouden we zaterdagavond vieren met een paar familieleden. Daarom ben ik vrijdagmiddag meteen begonnen met het inkopen van cadeau's en ging daar zaterdagochtend nog even mee verder. Het was een heerlijk december-weekend waarin ik cadeau's kocht, een kerstboom haalde met Thirza en met familie om de openhaard zat om pakjes uit te pakken en gedichten voor te lezen. Ik ben heel blij dat ik nog kleine neefjes en nichtjes hebben die geloven dat de Sint op het raam bonkt terwijl het eigenlijk hun broer was. Het was een fijne, gezellige avond. 

Vandaag was het erg onrustig in huis. Mijn ouders hebben een paar maanden geleden een nieuw bed besteld en dat komt als het goed is morgen binnen. Daarom moest vandaag hun kamer leeg gehaald worden zodat het nieuwe bed morgen gemonteerd kan worden. Ik zou het oude bed van m'n ouders krijgen en dus moest ook mijn kamer leeggehaald worden. Er werden een heleboel bedden gedemonteerd en verplaatst. Ik heb wel 12 keer al het stof weg gezogen maar het resultaat mag er zijn. Ik ben heel erg blij met m'n mega grote tweepersoonsbed. Ik moet nog een tweepersoonsdeken kopen zoals je ziet, ook hebben we besloten dat ik een nieuwe kast nodig heb en zo moeten er nog wat meer dingetjes in huis verbouwd worden. Dat bewaren we lekker voor de kerstvakantie. Voor nu lekker van links naar rechts rollen in m'n bed. Ik ben een gelukkig kind.  

Reacties

Populaire posts