EVEN VERGETEN


Ik heb een confession to make. Ik was een klein beetje vergeten dat ik een blog heb. Niet op zo'n manier dat ik de m'n blog-url in m'n instagrambio zag staan en dacht 'verrek, dat ding heb ik ook nog'. Gewoon dat ik er even niet mee bezig was. Ik heb er gewoon drie dagen niet aan gedacht terwijl het normaal gesproken altijd wel in m'n achterhoofd meespeelt. Het was dat Hanna me een tweetje stuurde dat ze aan het wachten was op m'n blogjes dat ik me weer bedacht dat ik misschien weer wat aandacht aan m'n blog moest besteden (thank you Hanna). Maar voel je niet verwaarloosd, er zijn wel meer dingen die ik de afgelopen dagen vergat. Zo vergat ik een beetje dat ik een fiets heb en dus stond die al sinds vrijdagochtend op het station en heb ik die net pas (dinsdagavond) opgehaald. Ik heb niet zo'n warme band met m'n fiets, je merkt het. Dat was overigens wel een fijn fietstochtje, van het station naar huis. De zon hing laag, ik had geen jas aan (al was het aan de frisse kant) en luisterde naar m'n meiplaylist. Even zo'n moment van semi-rust, genieten van het weer en de vrijheid van vakantie.  Die vakantie is ook een beetje de reden dat ik m'n blog verwaarloosd heb. Ik ben er na drie jaar bloggen wel achter dat naarmate ik meer vrije tijd heb, ik minder post. Ik schrijf meer als ik wat routine heb, zoals in een normale schoolweek. Als ik hele dagen vrij heb plan ik het hele zaakje vol en kom ik niet meer aan schrijven toe. 

Dit weekend bijvoorbeeld, ging ik samen met Thirza naar Maastricht om m'n zus op te zoeken die dar studeert. Het is altijd een feestje in Maastricht en ook dit keer weer. Ze woont inmiddels in een huis samen met drie vriendinnen, en dat is gekkenhuis. We bezochten het centrum van Maastricht (dat is zo leuk, net Disneyland), deden boodschappen, kookten en kregen een kijkje in het feestleven van al die hard lerende studenten. Voor ik het wist was het weekend weer voorbij en zaten we al weer in de trein terug naar huis. Zelfs die twee uur durende treinrit was een feestje. 

Vandaag was het eigenlijk het plan om naar het bevrijdingsfestival in Rotterdam te gaan maar daar kwam niet zo veel van terecht. Het weer was aan het begin van de middag zo slecht dat er nog maar weinig zin was om te gaan. Bovendien schijnt afhaken het nieuwe chillen te zijn in mijn vriendenkring en dus besloot ik dit keer ook maar af te haken. Dit was ook gewoon een gevalletje te lui maar dat mag ook wel een keertje. Gister heb ik me wel goed vermaakt met een dagje shoppen in Rotterdam. Niet dat ik geld had of iets nodig had want ik heb eerder deze week al geshopt. Het was vooral gezellig met Thirza en Lotte. Ik heb dan ook geen geld uitgegeven, alleen kledingadvies gegeven. Je bent FashionFleur of je bent het niet. Morgen staat er ook een feestje op de planning, een dagje Antwerpen met mijn moeder en zus. Dat wordt sowieso leuk want het zijn mijn twee meest favoriete personen op deze aardbol. 

Dus dat was mijn opsomming van willekeurige feiten, ik zal jullie niet meer vergeten. Echt niet. 

Reacties

Populaire posts