DINGEN DIE IK NIET BEGRIJP

(Willekeurige foto van yesterdays outfit, ik moet toch wat) 

-Dat ik m'n fiets nog steeds dagelijks kwijt raak in de fietsenstalling. Ik zet dat ding daar meestal maar een halve dag neer en toch kan ik die paar uur niet onthouden waar ik 'm heb neergezet. Zodoende dwaal ik nog dagelijks rond door het fietsenhok op zoek naar m'n fiets.

-Dat bijna niemand meer actief Twittert. Of eigenlijk snap ik het wel want na een paar jaar is de lol er wel vanaf en de onlinetrends verschuiven zich nou eenmaal snel. Ik vind het vooral heel erg jammer want ik zie er de lol nog wel van in, het is alleen zo treurig dat mijn goed doordachte tweets door nog maar zo'n klein publiek gelezen worden. 

-Dat mensen zich zo druk kunnen maken over wat anderen doen of denken. Dat je zo geobsedeerd kunt zijn door wat anderen doen en er alleen maar negatief over kan praten. Als je er echt niets positiefs over te zeggen hebt, waarom houd het je dan zo bezig? Echt, het heeft geen enkele zin om je druk te maken over wat anderen doen. Focus je op jezelf. The less you'll care the happier you'll be. Be happy, bitches hate that. 

-Dat die moeders bij Hotter than my daughter echt niet inzien dat die outfits voor wat plaatsvervangende schaamte zorgt bij hun dochters. 

-Dat sommige mensen een week hun haar niet kunnen wassen en er alsnog flawless uit zien. Als ik dat probeer is m'n haar zo vet dat je er patat in kan bakken.

-Hoe lang ik over sommige dingen na kan denken en hoe vaak het steeds maar terug blijft komen in m'n gedachtengang. Ik ben een real time overthinker en dat is soms best vermoeiend.

-Dat het over vier weken al weer toetsweek is en dat ik over twee maanden in Amerika zit. 

-Dat je niet van gestreepte kledingstukken kunt houden. Staat iedereen, maakt jongens twee keer zo sexy en kan altijd. Hallo, what's not to love?!

Ik snap er niks van. 

Reacties

Populaire posts