TO BOARD OR NOT TO BOARD



Ik heb toch wel even een heerlijke avond voor mezelf gepland, al zeg ik het zelf. Het plan is als volgt: mezelf in bed nestelen met kussen en m'n laptop en zoveel mogelijk episodes van Friends kijken. Als dat geen mooie avond wordt. Maar voor ik aan deze heerlijke activiteit mag beginnen moet er nog het een en ander uitgezocht worden voor de komende vakantie. We gaan op wintersport en waar ik normaal gesproken altijd ski kwam Anne op het idee om dit jaar te gaan snowboarden. Ik heb het altijd al eens willen proberen maar wilde mijn tijd nooit verspillen aan lessen. Dit jaar gaat het waarschijnlijk toch echt gebeuren. Ik kreeg hiervoor wel de taak om wat informatie op te zoeken over de lessen en kosten. 

Redenen om te gaan boarden:
1. Het straalt 4 keer meer swag uit dan skiën. Wees eerlijk, zo'n board onder je arm is veel cooler dan dat geklungel met ski's die niet bij elkaar willen blijven en je skistokken die ergens aan je arm bungelen.
2. Het is weer eens iets nieuws. Ik ski nu al bijna 10 jaar gok ik en dan kan iets nieuws proberen geen kwaad. Misschien is het niks voor mij maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd. M'n zus is een natuurtalent en hopelijk heb ik die genen ook wel gekregen. 
3. Snowboard schoenen zitten veel en veel beter dan die 5 kilo wegende bakbeesten die je in je ski's moet klikken. 
4. Wat nou als ik echt een gigantisch talent voor boarden heb en het nooit zal ontdekken omdat ik te lui ben om te lessen. (De kans dat dit echt zo is acht ik vrij klein gezien de stabiliteit van mijn evenwichtsorgaan).
5. Het ziet er echt veel cooler uit, ook op Instagram. Do it for the gram. 
6. Waarschijnlijk zal er heel veel gelachen worden want dit moet wel voor hilarische situaties zorgen. Ik bedoel, ik, op een snowboard, ha. 

Redenen om niet te gaan boarden: 
1. Ik zal weer helemaal bij 0 moeten beginnen. In een klasje. Met een leraar. Dat ik het samen met Anne ga doen maakt dat al minder erg want vroeger waren we al uiterst goed in skiklasjes onveilig maken en leraren pesten. 
2. Mijn kont zal waarschijnlijk alle kleuren van de regenboog hebben van het vallen. Ik ben nogal goed in vallen dus de kans dat dit echt zo is acht ik vrij groot.
3. Ik zie niet veel van het gebied omdat ik hoogstwaarschijnlijk vooral bezig ben met de beginnerspiste van dicht bij bekijken. 

Oké, duidelijk meer redenen om het wel te doen maar deze vergelijking is natuurlijk niet helemaal eerlijk. Ik ga de mening van m'n ouders er nog maar even op los gooien. 

Ohja, de outfit die vandaag droeg was all Zara. Het shirtje is te heet gewassen en daardoor twee keer zo klein geworden. Gelukkig was ie lekker oversized dus pas ik er nog steeds in. Trui en broek komen dus ook van Zara.  En de lucht pakte even haar shine en daar ben ik een sucker voor dus ook dat werd gekiekt. 

Zo. Tijd voor Friends. 

Reacties

  1. Lijkt me zo tof, als je kunt snowboarden! Ik kan nog niet eens goed skiën, we gaan niet genoeg op wintersport, laat staan snowboarden haha. Ik zou het proberen hoor! :)
    Leuke trui! XO

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts