KERSTVAKANTIE RECAP













We staan alweer aan het einde van twee heerlijke weken vakantie, bittersweet want ondanks dat het natuurlijk jammer is dat de vakantie voorbij is heb ik wel een hele leuke en drukke vakantie gehad waar ik met een glimlach op terug kan kijken. Een kleine recap van deze twee leuke weken kan geen kwaad want ik ben zelf ook al weer een beetje vergeten wat ik allemaal heb uitgespookt. En misschien een leuke inspiratie hoe jij jouw volgende vakantie vol kan smijten met tijdvullende activiteiten. 

-Ik begon mijn vakantie met hét kerstgala en de voorbereidingen die vooral bestonden uit rond rennen op zoek naar je scheermes en discussiëren wiens haar er als eerst gekruld zou worden. 
-Ook nog in deze vakantie gebeurd: twee dagen Parijs met het gezin. Zo zag ik de Eiffeltoren, het Louvre, de Notre Dame en nog wat van die toeristische trekpleisters. 
-Ik shopte in Parijs maar ook in Den Bosch.
-Ik bekeek Gooische Vrouwen 2 in de biosscoop, súper leuke film. 
-Het compleet tegenovergestelde: ik bekeek Mockingjay part 1 in de biosscoop, ook een hele goede film. 
-Ik kocht een haarband met de tekst 'happy new year'.
-Bracht 3 dagen in pyjama door, gewoon omdat er geen reden was om een broek aan te trekken.
-Ik keek 35 afleveringen Friends.
-En ik denk in totaal wel 10 films. 
-Ik dineerde met mijn familie op eerste kerstdag. 
-Ik bakte een taart die er vreselijk uit zag maar wel goed smaakte.
-Ik droeg 90% van de tijd mijn nieuwe joggingsbroek want die is vreselijk zacht.
-Ik vierde oud & nieuw met mijn vreselijk leuke vriendengroep.
-Ik sliep die nacht maar 2 uurtjes en leerde alles over de ochtenhumeuren van mijn vrienden, het was een heerlijke nacht. 
-Ik werkte een middag in de lunchroom samen met Thirza, maar door de sneeuw was het erg rustig en hebben we vooral van de sneeuw genoten. Van die heerlijke middagen waarbij je eigenlijk niks uitvoert maar je je niet verveeld. 
-Ik kocht een kerstjurk die ik met veel plezier droeg tijdens kerst en oud & nieuw. 
-Ik werd geraakt door een vonkje van een sterretje die op wonderlijke wijze onder mijn jurk schoot en een brandwond achterliet, niks ernstigs maar wel een klein momentje van paniek. 
-Ik schreef 6 blogposts.
-Ik schreef deze blogpost.

En dat was het wel zo'n beetje, als je meer wilt weten over één van mijn belevenissen kun je hier lekker doorklikken:

Had jullie vakantie nog hoogtepunten?



Reacties

Populaire posts