DE MINI-WINTERDIP





Ik zal een kleine toelichting geven bij de bovenstaande foto's. Bovenin zie je mij in m'n spiegel mijn outfit van vandaag showen, ik draag mijn wollen H&M trui en dat was wel nodig want toen ik vanmorgen uit bed rolde vond ik het veel te koud, ik wil potverdikkie de zomer terug. Ik heb liever zweet in m'n bilnaad dan dit gebibber. Als ik met zo'n mood uit bed kom eindig ik bijna altijd in een trui-jeans combinatie want lui en vooral erg koud. 
Op de tweede foto zie je mijn kerstlichtjes shinen op nieuwe locatie, ik ben nog steeds erg blij met de mini-kamer metamorfose en woon inmiddels op en in m'n bed.
De twee laatste foto's maakte ik eerder deze week al, ik heb ze daarnet bewerkt en nu ben ik lekker zwart-wit (toen ik klein was dacht ik dat mensen die in de tijd van zwart-wit televisie leefden ook echt allemaal zwart-wit waren, leuk feitje). Pretty cool, right? 

En verder, verder is het normale leven weer begonnen. Ik zat de eerste dagen nog in de ontkenningsfase, wilde geen huiswerk maken of opletten in de les. Maar het is onmiskenbaar weer keihard begonnen. De eerst volgende toetsweek blijkt ook nog maar een maand van ons verwijderd te zijn en ik weet nu al niet waar ik de motivatie vandaan moet gaan halen om te blokken. Dus doen we nog een paar weken alsof er niks aan het handje is, lekker rondhuppelen en blogposts schrijven in plaats van huiswerk maken.

Ohja, voor ik het vergeet nog een verzoekje: kan het asjeblieft gewoon weer licht zijn als ik 's morgens wakker wordt. Ik raak zwaar gedeprimeerd van dat pikdonkere gedoe. Alvast bedankt. 

Reacties

Populaire posts