BLENDING IN THE FALL LEAVES


 

De bladeren aan de heg achter onze tuin waren mooi geel en ik had mijn okergele trui aan, goed momentje voor een paar foto's dus. Zondag is echt mijn fotodag. Het is vaak de enige dag in de week dat ik tijd heb om uitgebreid mijn camera erbij te pakken en mijn omgeving vast te leggen, zeker nu het vroeg donker wordt lukt dit doordeweeks niet meer. Dat is ook de reden dat ik vooral op zondag blog, als ik nieuwe foto's maak wil ik ze vaak meteen delen en zodoende belanden ze op mijn blog. 

De herfst is op zijn hoogtepunt, het is echt koud, de bomen zijn echt geel en de kerstlichtjes worden opgehangen (al hangen ze bij mij al sinds begin oktober). Over twee weken wordt er bij ons in de straat het jaarlijkse lichtjesfeest gehouden waarbij we allemaal tegelijk onze kerstlichtjes aansteken en de hele straat oplicht. Super leuk, helaas valt het dit jaar in m'n toetsweek, net zoals sinterklaas. Meh, geen zin om te blokken voor toetsen, ik wil gewoon voor de openhaard liggen en kerstliedjes zingen. Nog even door bikkelen en dan mag het. Bijna kerstvakantie.


Reacties

Populaire posts