ANDERHALF JAAR VERDER





 Anderhalf jaar en nul knipbeurten verder was ik gister. Anderhalf jaar nadat ik samen met Thirza ons haar doneerde hadden we nog steeds geen bezoekje aan de kapper gebracht. Dat had meerder redenen: 1. Ik wou het sowieso weer een stuk aan laten groeien, 2. Het was lange tijd niet nodig, m'n haar was gezond, geen dode punten, 3. Ik wist niet wat ik met mijn haar wilde! Weer helemaal lang laten groeien of kort houden? Na anderhalf jaar begonnen mijn punten toch echt te splijten en gister was het dus eindelijk tijd voor het kappersbezoek.  Ik heb besloten om het 'kort' te houden, een lange bob (ik vind 'bob' echt een vreselijk woord maar ik zie geen uitweg). Mijn haar is, als het lang is, ontzettend sluik en futloos, met een korte coupe zit er wat meer leven in. Dus liet ik gister zo'n 7 cm van m'n haar afhalen en liet er aan de voorkant subtiele laagjes inknippen. Misschien dat ik het de volgende keer nog wel een paar centimeter korter wil, zolang het maar in een staart kan.
Geen grote verandering dus maar toch is het altijd fijn om naar de kapper geweest te zijn, je voelt je meteen weer fabulous.

(Geloof me ik heb uitgebreid geprobeerd om gewoon foto's van m'n gezicht te maken maar die foto's waren allemaal zo ontzettend lelijk/ lieten me eruit zien alsof ik een week slaap tekort kom dat ik besloot dat jullie het maar met deze foto's moeten doen.)

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts