CHAOTISCHE FIJNHEID





















Ongeveer een maand geleden beloofde ik jullie dat ik nog een artikel zou maken met wat extra kiekjes uit Manchester. Well, that never happened. Ik wist niet zo goed wat ik nog moest vertellen over Manchester na een artikel en twee video's en al zou ik dolgraag nog een spreekbeurt op hangen over de chaotische fijnheid, ik wil jullie niet vervelen met onze inside jokes. Daarom stelde ik het maken van dit artikel steeds weer uit. Toen ik nog een keer door de foto's ging kwam ik er achter dat er nog wel erg veel fijne foto's unshared zijn gebleven. Het grootste deel van de foto's is op één middag geschoten omdat ik de druk van drie camera's bij me dragen niet helemaal aan kon en dus vooral gefilmd heb. Gelukkig maken Veerle en Julia ook graag gebruik van m'n Canon en zijn er dus wel degelijk foto's gemaakt. De foto's zetten het hele sfeertje perfect neer. Het gehuppel, gelach, rond banjeren op zondagmiddag, de trenchcoats en flaphoeden, de musea en koffie's, de chaotische fijnheid. 


Reacties

Populaire posts