FIJNE FOTO'S
















Foto's door Hester.
Het was een fijne maandagochtend toen ik redelijk vroeg in de trein zat richting Rotterdam, zoals iedere schooldag. Dit keer niet voor lessen maar voor een shoot met Hester bij wijze van verjaardagskado, gekregen van Julia en Veerle. Het weer was herfstig, maar het regende gelukkig niet en Rotterdam was zoals altijd weer ontzettend mooi. Het kwam niet als een verrassing dat ik de shoot graag in het hartje van Rotterdam wilde doen want als je een klein beetje met me omgaat weet je dat ik gek ben op Rotterdam. En dus stonden we maandagochtend 12 uur voor de markthal te wachten op Hester. We begonnen met koffie's bij ons favoriete plekje en liepen daarna richting de Erasmusbrug. Één van Rotterdams mooiste plekjes naar mijn mening. We poseerden met z'n drieën terwijl Hester foto's schoot. Gelukkig was het niet de eerste keer dat we met z'n drieën voor een camera stonden omdat we dit soort fratsen al eerder hebben uitgehaald maar dan met een camera op statief en zelfontspanner. Dit was toch een stuk makkelijker en na een paar minuten ongemakkelijk naar een houding zoeken kwamen we heel snel los en deden we gewoon wat we altijd doen (en dat is dus stomme grapjes maken en er te hard om lachen). Na de Erasmusbrug liepen we door de koopgoot en vonden we een paar rustige plekjes om te poseren. Ook de Markthal, kubuswoningen en de Willemsbrug kwamen aan bod. De tijd vloog voorbij en het was al snel tijd voor een late lunch bij McDonalds. Daarna scheidden onze wegen weer en vertrokken we richting huis, iedereen een andere kant op. Het was een hele fijne middag met een goede vibe en de foto's die we binnen een week kregen (heel fijn!) zijn ontzettend leuk geworden. Echt een perfecte weergave van onze vriendschap en een hele fijne herinnering voor later. 

Dit was vorige week, inmiddels is de vakantie voorbij en ben ik vandaag weer aan school begonnen. Ik moet zeggen dat ik er even niet zo veel zin in had omdat ik tot half 5 les zou hebben, zonder tussenuren maar met 3 (!) uur wiskunde. Ik was alleen even vergeten hoe fijn de sfeer op school is en dus vlogen die acht lessen voorbij en heb ik weer ontzettend genoten van alle hysterie en van Julia's opstandige bui. Ik geloof dat ik het wel aan kan, dat school-ding. Zeker als ik het met deze twee fijne vriendinnen mag doen. We're all in this together. 

Reacties

Populaire posts