JA, DAAR IS ZE WEER


Zo, dat is even geleden. Ik had het niet heel nauwkeurig aangekondigd maar ik was er drie weken tussenuit. Het is geen geheim wat ik in die weken heb gedaan, ik heb het er al vaak genoeg over gehad: Roadtrippen door Amerika. Ik keek hier ontzettend naar uit en heb dan ook oprecht heel erg genoten van deze reis. Drie weken zijn opeens zo voorbij en vanmorgen lande ik alweer op Schiphol. Dit blogje is slecht een voorproefje van wat ik jullie ga voorschotelen want bereid je voor op een gigantische Amerika-spam. (Ik hoop dat jullie het niet erg vinden.) (Vast niet.) (M'n vrienden zijn in elk geval excited.)

Ik heb de hele reis m'n scrapbook meegenomen en alles wat we gedaan, gezien, gegeten, geroken, gezegd en gelachen hebben er in opgeschreven. Gewapend met fineliners en washitape heb ik mijn uurtjes op de achterbank doorgebracht terwijl we Amerika door reden. Het was nodig dat ik alles opschreef want we hebben zoveel gedaan dat ik het anders echt niet meer op een rijtje zou hebben. We hebben New York, Las Vegas, San Francisco en Los Angeles bezocht. We zijn door een stuk of zes natuurparken gereden. We hebben in veertien verschillende hotels geslapen. We hebben vijf vluchten gehad. We hebben beren, dolfijnen, walvissen, zeehonden en zee-olifanten gezien. Ik heb gefietst, gerend, gezwommen. Ik heb minstens vijftien hamburgers gegeten en heb 1758 foto's gemaakt met m'n spiegelreflex alleen, daar komen de 700 foto's van m'n telefoon bovenop samen met de beelden van de GoPro en de foto's die de rest van m'n gezinsleden met hun telefoons maakten. Je begrijpt, er is veel te vertellen en nog veel meer om te laten zien en daarom zullen er de komende weken, als het geen maanden zijn, heel veel blogjes over Amerika online komen. 
FF1 IN THE USA.   

Reacties

Populaire posts