NO PANTS NEEDED


Ik beken, ik ben zo'n Nederlander die meteen haar blote benen showt wanneer het kan, yes. De temperaturen lagen de afgelopen twee dagen boven de 20 graden en dus vond ik dat ik geen broek meer nodig had. Lekker je jurkje aan en gaan, pants are so overrated. Op bovenstaande foto's zie je wat ik vandaag en gisteren droeg. Vandaag was het mijn shirtdress van Pull & Bear die m'n blote benen onthulde. Ik moest m'n armen een beetje in bedwang houden want als ik die allebei de lucht in gooide stond ik dus echt in alleen een shirt en dat is niet wat ik bedoel met no pants needed. Gister droeg ik mijn kokerrok met men-tee, allebei van Primark. Het fijne aan de rok is dat je benen bloot zijn zonder dat je meteen je hele been onthuld, een lekker tussenmaatje. 

Eigenlijk wilde ik weer mijn hele week in outfits afleggen maar omdat ik al een dag overgeslagen had en ik vrijdag en zaterdag alleen m'n hockeyoutfit zal dragen laat ik het hierbij (vrijdag is het schoolhockeytoernooi, zaterdag speel ik m'n eigen wedstrijd). Ik hoop dat jullie ook genieten van dit heerlijke weer. Als je dat nog niet gedaan hebt, wil ik dat je dat nu gaat doen. Dit is hét moment om over je winterdip heen te komen, maak er gebruikt van want Nederland kennende zitten we volgende week weer in de regen. 




Reacties

Populaire posts