HET TWEEDE VREETFESTIJN IN EEN WEEK








Happy in love met frambozen.
Bij tekort aan een boodschappentas.  




Hoe was jouw koningsdag? De mijne was zeer gezellig, samen met een groep vrienden heb ik gefeest in Dordrecht. Na dat feestje bleven Julia, Veerle en Thirza bij mij slapen. Ik was eens een keer de gastvrouw omdat Dordrecht mijn hometown is en ik normaal gesproken altijd bij Julia of Veerle slaap na een feestje, omdat zij nou eenmaal 9 van de 10 keer dichterbij wonen. De sleepover was misschien nog wel gezelliger dan het feestje. We legden twee gigantische luchtbedden neer waardoor de hele woonkamer een bed was. We kletsten over honderden dingen onder het genot van popcorn en voor ik het goed en wel door had was het 3 uur. Oeps. Na een kort nachtje slaap moest Thirza alweer vroeg naar huis omdat de plicht riep (ze moest op haar nichtjes passen). Met Julia en Veerle heb ik nog een paar uur in bed liggen stinken totdat ik het zat was, ik kon niet meer slapen en vond dat het tijd was om op te staan. En dus sleepte ik Julia en Veerle uit bed voor een ontbijtje gevolgd door een grote doucheronde want we stonken alle drie nog naar rook en zweet van de vorige dag (Ik heb me kapot geërgerd aan mensen die middenin een menigte een sigaret opsteken. HALLO IK HOEF JE GORE ROOK NIET IN M'N OGEN DANKJEWEL). 

En toen. Toen waren we alle drie van mening dat we nog iets leuks wilden doen deze dag. Na een korte brainstorm besloten we te gaan chocoladefonduen. En zo, lieve mensen, creëerden we ons tweede vreetfestijn in één week (klik hier voor vreetfestijn 1). We maakten een wandeling naar de Albert Heijn en de groenteboer. Huppelden wat rond over de dijk en tussen de paardenbloemen. Veerle loopt graag met mijn camera in handen en dus namen we die ook mee. Ik heb mijn camera vaak bij me als we met z'n drieën zijn en er worden altijd veel foto's gemaakt. Het blijft lastig dat er altijd één persoon niet op de foto staat. Wat wij nodig hebben is paparazzi die de foto's voor ons maakt maar dan zullen we eerst beroemd moeten worden. Uiteidelijk belandden we in de tuin met een pan gesmolten chocola, aardbeien, lange vingers, banaan en frambozen. Het was heerlijk en we stopten onszelf weer lekker vol, we zijn ontzettend fit for summer. Moet ook weleens kunnen.  

Reacties

Populaire posts