MOEDERGEVOELENS





Wow jongens, yes. Ik heb eindelijk een tuinbroek gevonden. Ik heb al een hele lange tijd een oogje op tuinbroeken maar elke broek die ik aantrok was of te klein of zo groot dat de omtrek van m'n heupen met 10 centimeter gegroeid leek te zijn. Gister ging ik Rotterdam in met moeders om een paar zomeritems te scoren en het was de meest smooth shoppingtrip ooit. Je hebt een bikini nodig? Oh kijk dat is een leuke, oh kijk hij past perfect. Nieuwe sandaaltjes? Hé die zijn leuk en maar 30 euro. Een tuinbroek? Probeer deze eens, oh ja die is eigenlijk ook helemaal mooi. Het ging zo makkelijk dat de lol bijna een beetje van het shoppen af was. Maar ik heb niks te klagen natuurlijk. Ik wilde even schrijven hoe blij ik ben met m'n tuinbroek. Het is echt enig. Op m'n borst heb ik een buidelzakje en die is dus perfect voor het vervoeren van telefoons, zonnebrillen en zelf kleine cactusjes voelen zich er thuis. Ik voel me net een kangoeroe. Mijn moeder vertelde dat ze precies zo'n tuinbroek had toen ze zo oud was als ik. Die had ze aan toen ze verkering kreeg met m'n vader. Dit schijnt dus mannen aan te trekken, kom maar op. 

Naast een tuinbroek adopteerde ik de afgelopen dagen ook nog twee nieuwe cactussen. Die heb ik samengevoegd met mijn al bestaande cactussenfamilie en die leven nu heel gelukkig in m'n hippe koperkleurige mandje van de HEMA. Ziet dat er niet gezellig uit. Die tuinbroek roept echt moedergevoelens bij me op. Ik wil een kangoeroe zijn. 

Reacties

Populaire posts