PHOTOGRAPHY: FISH EYE












Ik vind het leuk om met mijn spiegelreflex te spelen en omdat ik elk enigszins fotogeniek item in mijn kamer inmiddels wel op de foto heb gezet ben ik een beetje gaan spelen met een fisheye lens. Deze kleine fisheye lens voor je telefoon kocht ik voor maar 4 euro bij de HEMA. Ik zag 'm eerder al voorbij komen op een blog (weet niet meer welke) maar dacht dat ik die toch nooit in de winkel zou kunnen vinden omdat dit een item is wat snel uitverkocht is lijkt mij. Toch liep ik er gistermiddag toevallig tegen aan. Na een heleboel foto's te maken met mijn iPhone heb ik hem eens voor mijn spiegelreflex camera gehouden en dat gaf een leuk effect. Dus hierbij een paar van mijn uitprobeersels met als bonus de foto's van water in een wijnglas wat ook een cool effect geeft.

X Fleur

Reacties

Populaire posts