DIARY: OPENING NO.38 CITY BAKERY CAFÈ

Hier en daar heb ik er al wat over verteld maar de kans is groot dat je het niet hebt meegekregen. Wat? De lunchroom die mijn moeder samen met de moeder van mijn beste vriendin Thirza en vriend Mehmet geopend heeft. De lunchroom heet Nummer 38 en zit in het centrum van Dordrecht. Voor degenen die bekend zijn in Dordt: in de Nieuwstraat aan het Statenplein op nummer 38 dus. Maandenlang zijn ze bezig geweest met dingen regelen en verbouwen en afgelopen donderdag gingen ze eindelijk open. Het echte openingsfeestje was zaterdagavond, vrienden en familie waren uitgenodigd en kwamen langs om de zaak te bekijken. Ze hielden het klein omdat de lunchroom zelf ook niet erg groot is, het is een erg smal pand dus het blijft een beetje proppen. Aan mij was gevraagd of ik foto's wou maken en het leek me leuk om die ook met jullie te delen (of althans een deel daarvan, leek me geen goed idee om onze hele vriendenkring het internet op te werpen) en ook om een beetje reclame te maken natuurlijk. Als je in Dordt bent, kom zeker even langs! 







Mijn vader kreeg de eer om het lint door te knippen omdat hij erg veel heeft geholpen bij de verbouwing. 


Ik zal binnenkort meer foto's delen van de lunchroom.
X Fleur

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts