NEW IN: SWEATER WEATHER



Nee, het leren jasje heb ik niet nieuw, daar ben ik al een paar maanden de gelukkige eigenaresse van. Die ontzettend herfstige, okergele trui is wel nieuw. En met die trui voel ik me meer dan klaar voor de herfst al is mijn wintergarderobe nog lang niet compleet. Ik ben wel een beetje klaar met die nazomer, ik heb zin in truien en winterjassen. De laatste weken heb ik zelfs nog af en toe met blote benen rond gelopen en stiekem heb ik daar helemaal geen zin meer in. Nou wordt het weer de komende weken een stuk minder dus kan ik eindelijk sweaters gaan dragen en dit is zeker de eerste. Deze trui komt van de NewYorker en kostte 17 euro. Ik kom nooit bij de NewYorker en was dan ook blij verrast met wat ik vond, naast deze zag ik nog een heleboel andere leuke truien. Ik heb veel inspiratie opgedaan voor het komende seizoen en ik heb er zin in.

Ben jij al klaar voor de herfst?
X Fleur

Reacties

Populaire posts