PHOTO DIARY #5


Een dag later dan normaal maar hier is ie alsnog! Mijn eerste schoolweek in foto's.

Zondag
Zondag vierde ik mijn verjaardag. Overdag kwam er vooral familie langs. Mijn moeder maakte lekkere broodjes met gegrilde groenten en preisoep. Erg lekker allemaal.

'S avonds had ik een paar vriendinnen uitgenodigd. Thirza was er de hele middag al en bleef ik ook 's avonds gezellig. Het was heel erg leuk om iedereen te zien. Het was de een na laatste vakantiedag dus we hadden elkaar veel te vertellen.

Maandag
Maandag was toch echt mijn allerlaatste vakantiedag. Die avond hadden we de opening van het schooljaar in een grote kerk in Rotterdam. Omdat het niet verplicht is en altijd stervensdruk ga ik er eigenlijk nooit heen. Ik begon mijn ochtend met het opruimen van m'n kamer die inmiddels in een klein slagveld veranderd was.

Daarna ging ik de stad in om broeken te kopen. Ik had nog maar één 'basic' broek en moest dus snel nieuwe hebben voor het nieuwe schooljaar begon.

Die avond ben ik dus niet naar de opening geweest maar ben ik naar m'n hockeytraining gegaan.

Dinsdag - outfit dinsdag
Dinsdag moest ik er toch echt aan geloven: back to school. Ik zat 's morgens om half 8 weer in de bus met m'n simpele ontbijtje, geen tijd meer voor yoghurt.

Dinsdag kregen we alleen nog maar introductie lessen over de tweede fase, 's avonds bekeek ik mijn rooster voor de rest van de week én kocht ik mijn nieuwe camera! Hier konden jullie daar al over lezen. De rest van de avond heb ik dus vooral met m'n Canon gespeeld.

Woensdag
Woensdag was ik écht jarig! En mijn vriendinnen hebben er goed voor gezorgd dat ik me heel erg jarig voelde. 'S morgens werd ik meteen gefacetimed door Thirza die me feliciteerde. Op school kreeg ik als verrassing niet alleen een appelkruimeltaart van de Hema (die zijn zó lekker, bij iedere verjaardag kopen we die taart) maar ook een stuk kaas met kaarsjes erin, omdat ik zo van kaas houd. Vervolgens werd ik onder geplakt met ballonnen en heb ik de rest van de dag met ballonnen rondgelopen. Much fun.

'S avond kregen we in de lunchroom van mijn en Thirza's moeder en Mehmet een workshop van een barista die uitlegde hoe het je een cappuccino moet maken en je met het koffiezet apparaat om moet gaan. En dat is nog een hele kunst! Ik nam mijn camera mee en maakte een paar foto's. De lunchroom gaat aanstaande donderdag open, spannend! 

Donderdag

Donderdag shopte ik in een tussenuur een paar spulletjes bij de Zara en zette ze op de foto. Uiteraard had ik ook gewoon les en heb ik 's avonds gehockeyd.

Vrijdag
Vrijdag begonnen we met twee uur buitengym, om bij onze gymvelden te komen fiets je langs een klein winkelcentrum, op vrijdag is daar markt en dus kochten ik en Julia na de gymles een kilo nectarines voor een euro! Super lekker.

'S avonds hadden we het vijfentwintig jarig huwelijksfeest van vrienden. Ze vierden het op een boot waar we allerlei gekke foto's maakten, uiteraard moest de titanic ook even nagespeeld worden. Het was heel gezellig. 

Zaterdag
Zaterdag heb ik geen foto's gemaakt, ik speelde een hockeywedstrijd die we met 5-1 wonnen! Een super goed begin van het nieuwe seizoen. 'S avonds keek ik de nieuwe aflevering Flikken Maastricht die ik vrijdag had gemist. 

Hoe was jouw week?
X Fleur

Reacties

  1. Leuk om te lezen! Helemaal gelijk dat je niet naar de intro ging, vond dat ook altijd zo saai haha.

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts