ZOMEREN

Foto gemaakt door Hannabae. 

Ik ben keihard aan het zomeren. De vakantie is voor mij vrijdagmiddag officieel begonnen maar eigenlijk vier ik de zomer al sinds vorige week vrijdag, na het maken van m'n laatste toets. De cijfers zijn bekend, m'n boeken zijn ingeleverd, m'n kluis is (zo goed als) leeg, het is onmiskenbaar zomer. Die gigantische hittegolf help natuurlijk ook goed mee aan het zomergevoel. De afgelopen weken heb ik geen normaal schoeisel aangeraakt, bijna elke dag in iets van water gelegen en iedere zomerse outfit die ik in m'n kast heb aangetrokken. Ik heb het weer vervloekt omdat ik minstens drie keer op een dag moest douchen maar ik heb het weer ook de hemel ingeprezen want dit is toch prachtig? Ik heb op het strand gelegen, in de zee gezwommen. Ik ben ontzettend verkleurt, hier en daar zelfs verbrand. Ik heb veel te weinig geslapen, vanwege de hitte en vanwege de gezelligheid. Ik vind zand terug achter m'n oor en in m'n haar. Ik heb gezwommen tot een tien uur 's avonds om er vervolgens de volgende ochtend om half acht weer in te springen. Ik heb heerlijke late night convo's gehad. Ik heb veel te veel ijskoffie's gedronken om mezelf wakker te houden en af te koelen. Ik heb ijsjes gegeten alsof er geen andere oplossing was. Ik heb mijn koffer alvast een beetje ingepakt en wat reisessentials gekocht. Ik heb mijn laptop nauwelijks aangeraakt, laat staan tijd gehad om een artikel te schrijven en eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg want ik ben keihard aan het zomeren en dat is veel te fijn.  

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts