SHOPLOG: ROTTERDAM

Ken je dat, dat je eigenlijk je kamer op moet ruimen maar opeens je camera erbij pakt en opeens foto's begint te maken en je opeens een shoplog fotografeert. Lekker in de spiegel, met rommel op de achtergrond en met nat haar. 

Ik heb dus een beetje geshopt. Samen met Anne en Thirza ging ik naar Rotterdam, met als hoofddoel een nieuwe winterjas en we wilden graag naar de vernieuwde, supergrote H&M. Het was heel gezellig en ik heb een jas gevonden dus voor mij was de missie geslaagd. 


Deze trui van Zara doet me denken aan de mutsjes die ik vroeger voor m'n babyborn had, die hadden ook deze print en waren van dezelfde stof. Buiten dat is het gewoon een fijne trui die er leuk uitziet en maar 20 euro was dus reden genoeg om 'm te kopen. 


En daar is ie dan, de nieuwe jas. Hij komt van de Only en kostte maar 50 euro. De verkoopster noemde het een 'tussenjas' maar omdat ik tussenjassen onzin vindt en ik niet door weer en wind naar school hoef te fietsen denk ik dat deze jas voor mij prima werkt als gewone jas. Met een dikke sjaal en een trui is ie hartstikke warm. Ik kwam 'm eerst tegen in het grijs maar die was niet meer in mijn maat te vinden, daarom heb ik voor de donkerblauwe gekozen (roze en lila zijn me iets te zomers).

Als laatste kocht ik bij de Bijenkorf dit schattige kettinkje. Ik had nog een cadeaubon van 15 euro die ik graag wou besteden. De ketting komt van het merk Orelia, ik heb daar weleens vaker kettinkjes van gehad en geef ze ook vaak cadeau. Ze zijn zo schattig! Deze was 16 euro.



En als laatste nog een kleine sfeerimpressie. We probeerden vilten petjes bij de Costes, vonden een twerk-trui en waren met z'n drieën de roze iPhone-club. Het was een hele gezellige middag!

X Fleur




Reacties

Populaire posts