PHOTO DIARY #7


De afgelopen twee weken bestonden uit school, werk, hockey, feestjes en oja, ik heb ook nog een blog. Aan schrijven kwamen ik niet echt toe zoals je ziet en dat vind ik jammer. Om het goed te maken is hier weer een photo diary die een paar dagen langer is dan normaal. 



Vrijdag
Vrijdag ging ik na een dag school tot half 4 langs bij Thirza om het weekend te vieren. Toen ik rond 8 uur thuis kwam waren mijn Nikes bezorgd. Ik heb ze gekregen om op te werken in mijn moeders lunchroom maar ze lopen zo fijn dat het zomaar weleens zou kunnen dat ik ze ook de hele week naar school heb aangehad. 'S avonds keek ik Flikken Maastricht en probeerde ik enigzins op tijd in bed te liggen.

Zaterdag
Want zaterdag had ik een drukke dag voor de boeg. Ik begon om half 10 met werken in de lunchroom, om half 1 sprong ik vanaf daar meteen op de fiets naar de hockeyclub om een wedstrijd te spelen in Rotterdam. Na die wedstrijd met 7-2 verloren te hebben (go us)  friste ik me thuis snel op om naar Julia te gaan. Ik was daar omdat een vriendin haar verjaardag vierde en Julia lekker dichtbij woont zodat ik en Veerle daar kon blijven slapen. Voor we naar het feestje gingen vlechte Julia mijn haar (geen goede foto). 

Het feestje was erg gezellig en dit is een van de vele snapchats die er die avond zijn gemaakt.

Zondag

Zondag haalde mijn broer me weer op bij Julia, heel erg handig een broer met rijbewijs.

Van een paar vrienden kreeg ik nog een verlaat verjaardagscadeau. Ze gaven me sokken met de dagen van de week omdat ik altijd twee verschillende sokken aan heb en Looking for Alaska in het Nederlands. Yay thanks!

Woensdag
Van maandag en dinsdag geen foto's maar die dagen bestonden uit school tot half 5, hockeytraining en catechisatie. Woensdag ochtend zat ik op het station met een boterham tussen mijn benen. Hij was nog bevroren en omdat het zuurdesem brood was duurt het ontdooien veel langer, maar ik had honger! Dan maar m'n lichaamswarmte in de strijd gooien.  Woensdag zat ik weer op school tot half 5, en daarna heb ik mijn avond besteed aan huiswerk en YouTube.

Donderdag

Donderdag was een hele leuke dag, ik was om half 1 al uit en dus ging ik na school even langs de lunchroom. Toen ik binnenkwam was het superdruk en dus werd ik meteen in de bediening gezet. Na een uurtje was de drukte al gezakt en kon ik naar huis.

Thuis was het tijd om 3 verschillende opdrachten voor CKV af te maken wat erg veel tijd kostte. Ook moest ik een deel van het interview uitwerken wat ik die middag samen met Hester voor de schoolkrant had afgenomen bij een leraar. Samen met Hester ben ik hoofdredactrice en dus wilden we er iets leuks van maken. Ik ben heel blij met het resultaat.

Vrijdag

Vrijdag was ook een hele leuke dag. School tot half 4 met 2 tussenuren en 2 uur gym, niet een hele leerzame dag dus. Na school hadden we een pre-schoolparty feestje bij Veerle thuis. Samen met Veerle, Julia en Hanna maakten we ons klaar voor het schoolfeest wat vooral bestond uit pizza eten en op bed liggen. Het schoolfeest was super leuk. Het was op een vette locatie (Maasilo / factory 010) en de muziek was gooeed. Een hele fijne avond. 

Zaterdag

Zaterdag was weer een drukke dag, na een feestavond moest ik om 8 uur weer uit bed rollen om te werken samen met Thirza. Daarna samen door naar de hockeyclub voor een wedstrijd tegen Forcial die we wonnen met 5-0. 

'S avonds bleef Thirza slapen en keken we twee films. Het was super lang geleden dat we films keken op onze zaterdagavond en het was weer heel gezellig. We keken Maleficent en Hartenstraat.

Hoe was jouw week?
X Fleur

Reacties

Populaire posts