IT MAKES ME HAPPY






Er zijn weinig dingen die mij zo blij maken als een mooie zonsondergang. Nee blij is het niet het goede woord, gelukkig. Een mooie zonsondergang maakt me gelukkig. Het is alsof je een klein cadeautje uit de hemel krijgt. Je hebt er niet om gevraagd (stiekem wel op gehoopt) en hebt er geen invloed op maar opeens is de lucht roze, paars of rood. Een verschijnsel waar ik uren naar kan kijken als dat mogelijk was. Staren naar de kleur overlopen, en het langzaam zien verdwijnen. Met een beetje gelukt heb je er wel een mooie foto van kunnen maken. Met nog meer gelukt heb je er een uitgebreide fotosessie mee kunnen houden. Dat maakt me echt gelukkig. Een rode, roze lucht op de achtergrond van m'n laptop/ telefoon/ Whatsapp gesprekken. En het kost je niks, je hoeft er niks voor te doen. We krijgen gewoon een prachtige lucht of knalgele maan om naar te staren. Op je rug in het zand naar de felle maan staren die boven de zee opkomt in ItaliĆ« is voor mij ultiem geluk. En het is allemaal gratis. 

Omdat ik er zo gelukkig van wordt en mensen over het algemeen graag blije dingen lezen op blogs deel ik voor de zoveelste keer foto's van de zonsondergang. Makes me happy

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts