WHAT'S ON MY CLOTHINGRACK?

Na pas een video van Jiami voorbij te zien komen waarbij ze de items op haar kledingrek liet zien besloot ik vanmorgen om dat ook te doen, of nou ja ongeveer. Ik ga niet alle items stuk voor stuk langs, ik laat zien hoe ik mijn rek heb ingedeeld met behulp van foto's.


Dit is mijn kledingrek, deze komt van de IKEA en kostte 7 euro geloof ik. Ik kocht deze nadat mijn andere rek sneuvelde op de vrijmarkt. Zoals je ziet hangt ie een beetje scheef, het 'rek-gedeelte' is dan ook een beetje wiebelig. Mijn kledinghangers zijn een verzameling van van alles en nog wat, ik heb ze zelf oranje/rood geverfd zodat ze bij mijn kamer zouden matchen. 



Ik heb mijn kleding op kleur gehangen omdat dat er leuk uitziet en het lekker makkelijk zoeken is. Het begint bij wit en loopt daarna over in lichtblauw, denim, kobalt, groen, rood/roze, grijs, zwart.

 

Aan de zijkanten van mijn rek heb ik ook een heleboel gehangen, aan de rechterkant hangen mijn twee meest gebruikte tassen en mijn hoed omdat die ook zwart is.

Aan de andere kant hangt van alles, meestal een paar linnentasjes, een riem, bloemenkrans en een mooie sjaal.

Op de grond voor mijn rek staan m'n favoriete/ meest gedragen schoenen. Meestal staan hier nog mijn Converse bij maar nu zijn het alleen mij dessertboots en Nikes.

Op het plankje onderaan mijn rek staan nog een paar schoenen en een tas, dit zijn de dingen die ik minder gebruik.

Wat is jouw favoriete item uit je kast?
X Fleur




Reacties

Populaire posts