PHOTODIARY #6




Zondag
De zondagochtend begon met een ontbijt op bed voor m'n moeder die het wel had verdiend. Samen met mijn zus bakte ik eieren en ccroissantjesen maakten we een fruitsalade. Dat werd erg gewaardeerd. De rest van de dag niet veel bijzonders, een rustige zondag. Omdat ik last had van mijn maag lag ik al vroeg in bed. 

Maandag
Maandagochtend was ik iets te vroeg op school, toen ik in m'n eentje op vrienden zat te wachten keek ik hier tegenaan. Ik moest er erg om lachen omdat de kinderen die aan deze tafel zaten altijd ontzettend veel kabaal maakte en op de tafel sloegen tijdens de pauze's. Het is ze dus gelukt om de tafel helemaal te slopen zodat 'ie weg gehaald moest worden. 

Omdat we het derde uur een tussenuur hadden besloten we met 5 vriendinnen bij Vera thuis wentelteefjes te bakken, Vera woont zo dicht bij school dat dat allemaal mogelijk is. Het was erg gezellig en eindigde in een kleine dansparty. 

Dinsdag
Dinsdag was nog een schooldag tot half 5, niet veel bijzonders. 'S avonds ging ik naar catechisatie. Onderweg naar school lees ik Het achterhuis, voor Nederlands moeten we een literatuur boek over oorlog moeten lezen. Ik koos voor het Achterhuis omdat ik die nog steeds niet uit heb gelezen terwijl ik er al heel vaak in begonnen ben. 

'S avonds zette ik nog deze lucht op de foto. Ik vind de zonsondergang soms zo mooi dat ik het niet kan laten om even met mijn camera naar buiten te rennen.

Woensdag
En ehm ja, woensdag deed ik eigenlijk hetzelfde, Ik zat tot half 5 op school en zette 's avonds weer de lucht op de foto.

Donderdag


Donderdagavond had ik hockeytraining, bij de eerste tien meter die ik liep tijdens de warming up ging ik heel hard door m'n enkel (inclusief beangstigend 'knak' geluid). Na het even te koelen kon ik gewoon door spelen maar toen ik thuis mijn sok uit deed zag ik dat het toch wel erg dik was geworden. Inmiddels is dat al helemaal verdwenen gelukkig.

Vrijdag
Weeeekend! Happy weekend selfie op vrijdagmiddag.

Vrijdagavond was het tijd voor een Flikken Maastricht feestje. Met twee vriendinnen keek ik Flikken en aten we pizza. 

Zaterdag
Zaterdagmiddag ging ik de stad in met Thirza om een beetje te shoppen, ik kocht een okergele trui waarmee ik heel erg herfstready ben. Aan het eind van de middag speelden we een hockeywedstrijd die we met 5-2 verloren, helemaal geen leuke wedstrijd. Daarna op de bank ploffen met papa's frietjes.

Hoe was jouw week?
X Fleur

Reacties

Populaire posts