DISCOVERING GENT









Het is kerstvakantie en we waren in Gent. Ik was nog nooit in Gent geweest maar het beviel me wel. Door de vele hippe koffietentjes en jonge mensen deed het me een beetje denken aan Manchester. En Manchester is me bijzonder goed bevallen. We dronken goede koffie en aten heel erg lekker. Samen met m'n moeder dwaalde ik wat rond door de smalle straatjes, naar binnen glurend bij etalages van winkels die ver boven ons budget lagen. Samen met opa aten we garnalen en steak. We kochten benodigdheden voor het aankomende oud & nieuw feestje en bespraken de kerstplannen. De kerstvakantie zijn echt mijn meest favoriete weken van het jaar. Zo gezellig, veel leuke dingen doen, veel familie en vrienden. Ik ben sinds het begin van de vakantie onafgebroken bezig geweest met leuke dingen. Feestjes, gala's. films en sleepovers. Het is een hele fijne manier om het jaar af te sluiten. Nu alleen nog wat meer tijd vinden om te bloggen. Want dat doe ik minder dan ik zou willen. En dingen niet vastleggen in tekst voelt voor mij altijd als een gemiste kans.  

Reacties

Populaire posts