DEZE IS VOOR JOU


Deze is voor Julia en Veerle. Ik kan jullie twee bijna niet apart van elkaar noemen. Jullie zijn m'n trouwste fans. Bedankt voor het altijd lezen van mijn blog. Ik vind het heerlijk dat jullie altijd willen dat ik m'n camera meeneem en dat jullie het geen enkel probleem vinden om met jullie mooie koppies veelvoudig op m'n blog te verschijnen. Bedankt voor het af en toe foto's van mij maken want ik heb jullie liever dan m'n zelfontspanner. Veerle bedankt dat je er af en toe een spelfoutje uitvist en Juul ik vind het fantastisch wanneer je te laat de les in komt rennen omdat je nog mijn artikelen aan het lezen was tijdens je ontbijt.

Deze is voor Vincent die trouw m'n stukjes leest sinds Flincent maar nu ook ver daarna. Die me met m'n neus op de feiten drukt als ik vijf dagen niks gepubliceerd heb en me dan soms oprecht het gevoel geeft dat ik 'm teleurgesteld heb. Je bent vaak genoeg m'n motivatie geweest om iets te schrijven. Zonder jouw reminders was ik m'n blog soms vergeten. Bedankt voor soms gewoon even zeggen dat je iets leuk vond om te lezen, dat vind ik heerlijk.

Deze is voor Hanna die me support in ongeveer alles wat ik doe, schrijf, post of koop. Hanna die me altijd aanspreekt met Fashionfleur en vaak een blij tweetje de wereld in helpt als ik iets gepost heb. Thank you, dat zorgt voor voldoening en vreugde.

Maar deze is ook voor de andere lezers, het zijn er misschien nog geen stadions vol maar ik waardeer jullie allemaal ontzettend. Of ik je nou persoonlijk ken of niet, dat je de moeite neemt om mijn teksten te lezen vind ik al ontzettend lief. Dat mocht wel een keertje extra benadrukt worden, dus bij deze: kusjes voor jullie allemaal. Deze is voor jou. 

Reacties

Populaire posts